איך לבחור נעלי ריצה מתאימות לאימונים שלך

בעוד שישנן נעליים מותאמות לכדורסל או לכדורגל, עבור ריצה אתם תצטרכו את הנעליים המתאימות והאיכותיות. רגע לפני שמעבירים את כרטיס האשראי בחנות הנעליים או רוכשים באינטרנט, כל מה שצריך לדעת על נעלי ריצה מותאמות לכם כמעט אישית:

בכדי לדעת כיצד להתאים לעצמכם את נעלי הריצה הכי איכותיות ומותאמות כמה שיותר, יהיה עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים כמו מטרת השימוש שלכם בנעל, מידת כף הרגל, מותג הנעל ועוד. קודם כל ואולי הכי חשוב, אנחנו אישית ממליצים על מדידת הנעל טרום רכישתה. אם אתם רוכשים את הנעל בחנות אינטרנטית, כמובן שכדאי לשאול לגבי החלפת הנעל במקרה של אי-התאמה. וכאן חשוב להדגיש, לאחר שימוש בנעל, לא יהיה ניתן להחזירה לאף חנות בעולם. אבל, בד"כ כן תוכלו להחליף נעל ריצה אם תמדדו אותה בבית ותגלו כי היא אינה מתאימה.

 

בוחרים את נעל הספורט המושלמת לריצת הערב

בכדי לבחור נעלי ריצה מומלצות עבורכם, כדאי לזכור כי בשוק קיימות נעליים עבור שימושים שונים, לרבות שימושי שטח וריצה, אופנה, נעלי תחרויות ומרתון, נעליים לאימון פונקציונאלי ועוד.

לידיעתכם, אימון פונקציונאלי הוא אימון שבמהלכו המתאמן קרוב מאוד לקרקע באמצעות סוליה דקה למדי. בעוד שעבור חלק מהאנשים אימון פונקציונאלי יכלול גם ריצה, רוב האנשים מעדיפים להפריד בין אימוני ריצה לאימונים פונקציונאליים. במילים אחרות, אם אתם רוכשים נעלי ריצה בעלות סוליות עבות, בדרך כלל הנעליים האלו לא אמורות לשמש אתכם לאימונים פונקציונאליים.

 

נעלי אימון פונקציונאליות VS נעלי ריצה: מה לרכוש?

מה שתצטרכו לעשות, זה פשוט לרכוש נעל פונקציונאלית ונעל ריצה בנפרד. אגב, נעליים פונקציונאליות גם נקראות נעלי "דרופ נמוך". ניתן להשתמש בהן עבור אימוני קיק-בוקסינג, שקי אגרוף, טיפוס על חבלים ועוד. באשר לאימוני ריצה, אתם צריכים לבדוק קודם כל את מבנה כף הרגל שלכם.

ייתכן שאתם צריכים לרכוש נעלי ריצה תומכות, כמו למשל במקרים שבהם אנשים נזקקים לתמיכה בבעיית הפלטפוס. נעלי ריצה מסוג זה בדרך כלל יהיו בעלות בולמי זעזועים משופרים אשר מונעים מהרגל לקרוס פנימה.

 

האם ניתן להחזיר נעלי ריצה לחנות במקרה של אי-התאמה?

בשורה התחתונה, לכל אדם יש את מבנה כף הרגל שייחודי לו, ככה שאתם בהחלט מוזמנים וכדאי לכם למדוד את הנעליים טרום רכישתן. אם אין באפשרותכם למדדן טרם אתם רוכשים אותן, כמובן שאת המדידה הראשונית (שלאחר הרכישה) יש לבצע בבית.

תמדדו את הנעל בבית, תלכו איתה מספר צעדים ותבדקו מה אתם מרגישים לגביה. בכל מקרה, כדאי יהיה לבדוק אפשרות החזרה לפני שרוכשים (בהנחה שלא הסתובבתם עם הנעל בחוץ). בהצלחה וריצה נעימה, אל תתפשרו על נעלי ריצה איכותיות, זה הבסיס לאימונים שלכם!

איש רץ

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא