מה ההבדל בין קוסמטיקאית רפואית לרגילה

בתקופה האחרונה אנו שומעים את המונח קוסמטיקאית רפואית יותר ויותר, אבל מה הקשר בין רפואה לבין קוסמטיקה ? ומהם הדרישות המינימליות של ידע אותו צריכה להכיר כל קוסמטיקאית לפני שהיא מבצעת כל מיני סוגים של טיפולי אסתטיקה מורכבים, אז רגע לפני שאתם בוחרים את הקוסמטיקאית שלכם, כדאי שתכירו קצת לקראת מה אתם הולכים ומהם היתרונות של קוסמטיקאית רפואית שיכולה לעשות טיפולים יותר מורכבים שגם יניבו תוצאות יותר טובות.

קוסמטיקאית רפואית – סוגי ההכשרה

כל קוסמטיקאית עוברת הכשרה שונה, קוסמטיקאית רפואי עוברת הכשרה יותר מורכבת ורוכשת ידע יותר נרחב, בזכות הידע וההכשרה שהיא רוכשת היא יכולה להעניק טיפולים יותר מורכבים ולטפל בבעיות יותר קשות.

בזכות הידע והכלים משיגים תוצאות :

קוסמטיקאית רפואית רוכשת ידע מורכב שבו היא יכולה לבצע טיפולים אשר יעניקו תוצאות יותר עמוקות, בשונה מקוסמטיקאית רגילה, שיכולה להעניק טיפולי פנים או עור רק על השכבה העליונה, לעומתה קוסמטיקאית רפואית ראשית להחזיק חומרים וכלים יותר מורכבים, כגון חומצות אשר חודרות את שכבת העור ומטפלות באופן עמוק יותר בבעיות.

אישה בטיפול

קוסמטיקאית רפואית – לא רק להניח את הראש :

ברגע שאנו מדברים על קוסמטיקאית, התמונה הראשונה שעולה לנו בראש, היא לשכב על מיטה להניח את הראש ולהירגע, נכון זה נותן המון, הרבה מאוד קוסמטיקאית כבר הפכו להיות גם סוג של טיפול מרגיע, מעבר לטיפולי האסתטיקה שהן מעניקות, הן מעניקות גם קצת שלווה ורוגע מהחיים המתוחים, ובהחלט אין ספק שהרוגע הזה גם מורגש על עור הפנים.

ההכשרה של קוסמטיקאית רפואית :

את ההכשרה הקוסמטיקאית הרפואית עוברת על ידי רופאים מומחים בתחום העור וטיפול בבעיות עור, אמנם הקוסמטיקאית לא ראשית להעניק מרשמים לתרופות, ואלו רק רופא להעניק, אבל ניתן לשמוע להמלצות שלה ולבדוק אותן אל מול רופא העור, המטרה העיקרית של טיפול אצל קוסמטיקאית רפואית היא לתת מענה לטווח ארוך לבעיה, במיוחד שמדובר על פצעי אקנה. אחת הבעיות העיקריות איתן הרבה מאוד נשים מגיעות לקוסמטיקאיות היא בעקבות בעיות עור מורכבות כגון אקנה, רק קוסמטיקאית רפואית יכולה להשתמש במכשור מתאים שגם עבודה על מכשירים אלה דורשת ידע ומיומנות, הידע הרבה שנדרש לתפעל את המכשיר הוא בכדי לא לגרום לנזק למטופלים, חשוב מאוד בבחירת קוסמטיקאית לוודא מהי ההשכלה שרכשה, היכן רכשה את ההשכלה ולא רק לקרוא המלצות.

טיפולים קוסמטיים – ראו הוזהרתם :

גם אם קראתם מאות המלצות על קוסמטיקאית בראשון לציון, זה עדיין לא מספיק כלל ! לפני הכל בדקו מהי ההשכלה שלה בתחום בו אתם רוצים לטפל, המלצות מלקוחות הן לא המלצה רפואית ! לכן אין להקל ראש בבחירת קוסמטיקאית רק לפי המלצות, הבחירה צריכה להיעשות לפני הכל לפי ההשכלה שלה, ההבנה שלה בתחום והידע בו היא משתפת אתכם, רק אם היא מפגינה ידע רב ויכולת עבודה עם המכשור המתאים תוכלו לבחור בה להיות הקוסמטיקאית שלכם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא