המדריך המלא להוצאת שחורים ללא צלקות

עור הגוף מורכב משכבות רבות. השכבה העליונה ביותר, מכילה רשת צפופה של תאי עור, כאשר לעיתים הרצף ביניהם מופרע בגלל בלוטות הפרשה שונות או שיער.

בלוטות אלו יכולות להיסתם ולהזדהם, ולהפוך לשחורים.

הסרת שחורים מעור הפנים מחייבת זהירות, אחרת תסתכנו בהצטלקות משמעותית, שתהפוך את בעיית השחורים מעניין קל ופשוט לפתרון, לכתם שילווה אתכם לכל החיים.

 

פתיחת נקבוביות עור הפנים

עור הפנים מכיל שכבות של תאי אפיתל. תאים אלו, מייצרים כמויות גדולות של חלבונים, אשר נועדו להגן על הגוף מפני מזיקים חיצוניים, בין אם מדובר על אור השמש או על חיידקים. מעבר להגנה של התאים עצמם, עור הפנים מכוסה בשכבה שמנונית, אשר מונעת חדירה של מזהמים, ושומרת על הלחות של הגוף. כדי להצליח להוציא שחורים ללא צלקות, חשוב מאוד להפוך את הדרך של הזיהום החוצה לקלה ככל האפשר. שחורים אשר נאלצים לעבור בדרכם החוצה מעור הפנים שכבות צפופות, ידרשו הפעלת לחץ גדול יותר, ויגרמו נזק רב בזמן המעבר. לכן, השלב הראשון בהוצאת שחורים ללא צלקות הוא ריכוך עור הפנים ופתיחת הנקבוביות הסתומות. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות מים חמימים. תוכלו להניח על האזור מגבת חמה ורטובה, ופשוט לחכות מספר דקות עד שהעור מתרכך ונפתח.

 

שימוש בציוד תומך

הדרך המסורתית להסרת שחורים מעור הפנים, היא באמצעות הפעלה של לחץ משני צדדי השחור באמצעות האצבעות או הציפורניים. הלחץ החיובי אשר נבנה מתחת לשחורים, דוחף אותם החוצה. דרך זו היא אמנם יעילה ופשוטה, אך היא אחד הגורמים המרכזיים להצטלקות. הלחץ החיובי אותו אתם מפעילים, גורם לדלקות מקומיות זעירות באזור, והדחיפה של השחורים החוצה נעשית שלא על פי תנאי העור האופטימליים והמתאימים ביותר. הציוד התומך השימושי ביותר לצורך הוצאת השחורים ללא צלקות, הוא מכשור ייעודי אשר במקום לייצר לחץ חיובי מתחת לשחורים, ייצור לחץ שלילי מעליהם. הלחץ השלילי למעשה ימשוך אותם כלפי מעלה, דרך נקבוביות טבעיות אשר קיימות בעור, וללא הפעלת לחץ על אזורים נרחבים בעור, תוך גרימת נזק משני רב לרקמה. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר https://www.dusk.co.il.

 

חיטוי האזור לאחר סיום הפעולה

עור הגוף חשוף לכמות גדולה של מזהמים וחיידקים, אשר חלקם הם חיים עליו באופן טבעי ומלווים אותנו לאורך כל החיים. כאשר יוצרים פגיעה ברקמת העור, חיידקי העור יכולים לחדור פנימה, ולגרום לדלקת משנית. דלקות אלו הן לעיתים קרובות זעירות וחולפות במהירות וללא סימפטומים, אך הן עדיין גורמות לנזק לרקמת העור, מה שמעלה את הסיכוי לצלקות לאחר סיום הפרוצדורה. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לאחר סיום הוצאת שחורים, הוא חיטוי של האזור, בין אם באמצעות שטיפת פנים מיוחדת, או באמצעות חומר חיטוי אלכוהולי אנטי בקטריאלי.

 

אישה לאחר הטיפול

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא