הסרת שיער בלייזר – המדריך המלא

נשים וגברים רבים מעוניינים להסיר את שיער גופם באופן יעיל, יסודי ומקצועי עם תוצאות לטווח ארוך. רבים מהם בוחרים בשיטת הלייזר. מאמר זה יסקור את השלבים השונים להסרת שיער בלייזר וכן את האזורים הפופולריים להסרת השיער.

 

להיפטר משיער מיותר

ככל שמתבגרים הגוף מצמיח שיער במקומות שלא היינו מעוניינים שיצמח שם. ישנן שיטות להסרת שיער באופן עצמאי כמו גילוח, ושעווה אך הן אינן יעילות כיוון שהשיער חוזר וצומח. בנוסף הצמיחה גודלת בכל פעם לאחר ההסרה. שיטות נוספות ומקצועיות הקיימות היום בשוק הן הסרת שיער באמצעות אפילציה או לייזר שגם הן לא מסירות את השיער לצמיתות ויש לתחזק אותן. מצד שני, הן יותר יעילות כי הצמיחה החדשה קטנה ונעשית דלילה יותר. למעשה שיטת הלייזר גורמת להאטה של צמיחת השיער ומצמצמת אותו באופן משמעותי. כלומר, שיטת הלייזר הורסת את זקיקי השערות לצמיתות אך נוצרים זקיקים חדשים מהן צומחות שיערות נוספות אך דלילות יותר.

 

איך זה מתבצע?

כאשר מחליטים על טיפול בלייזר צריכים לקחת בחשבון שזוהי סדרת פגישות המתבצעת בתדירות ולאחר מכן בפערי זמן גדולים יותר לשם תחזוקה. הטיפול נקבע על פי אזור הסרת השיער שאליו מותאם סוג הלייזר, העוצמה שלו ותדירות הטיפול השונה בין אדם לאדם. ההבדלים בין פרמטרים אלו נעשים על פי מין המטופל, גילו, האזור והשטח השעירים, צבע השיער וצבע העור. למשל, לבעלי צבע עור כהה הטיפול יהיה יותר אפקטיבי מאשר מבעלי עור בהיר. יתרה מכך, לבקנים, בלונדינים וג'ינג'ים יטופלו באופן שונה כי הם חסרים בפיגמנט מלנין ולכן שיטת הלייזר לא תפגע בזקיקי השערות שלהם.

 

ההכנות לטיפול בלייזר

לאחר אבחון ובניית תכנית טיפולים המתאימה למטופל יש להפסיק באופן מידי את הסרת השיער העצמאית (גילוח, שעווה, פינצטה וכד'). בנוסף יש לשמור שהאזורים מהם יוסר השיער בלייזר לא יהיו חשופים לשמש או להשתמש בקרם שיזוף עם מקדם הגנה גבוה. כ-14 יום לפני הטיפול הראשון יש לעשות פילינג על האזורים המיועדים להסרה, כך שהעור יהיה רענן. אך יומיים לפני הטיפול אין למרוח קרמים או לעשות פילינג.

 

הטיפול מתבצע בשלבים

בשלב הראשוני מומלץ לגלח את אזור הסרת השיער יום לפני הטיפול כדי שהעור לא יהיה רגיש. מטופלים שיחושו כאב בעת תהליך הסרת השיער מעור מגורה יוכלו להיעזר במשחת אלחוש שעה טרם הטיפול. באזורים רגישים יותר המטפל יעשה שימוש במכשיר הפולט קור המקל על הצריבה בעת הטיפול בלייזר. בשלב שני, כדי להכין את האזור לטיפול. המטפל ימרח ג'ל קר על מנת להחליק את הלייזר ולפזר אותו באופן אחיד על האזור. בסיום הטיפול ינקה המטפל את הג'ל וימרח חומר מרגיע באזור.

 

הנחיות לאחר הטיפולס

בדרך כלל הטיפול נעשה כל 3 חודשים. בזמן שבין טיפול לטיפול יש להימנע מחימום הגוף באמבטיה, ג'קוזי והזעה עד יממה לאחר הטיפול. עד יומיים לאחר הטיפול אין להשתמש בתכשירים מסוימים עם חומצה גליקולית ורטינול ואין לעשות פילינג. בכל התקופה וגם בסיום הטיפולים אין להשתזף ולחשוף את האזור לשמש או מיטת שיזוף בשל רגישות העור.

 

מה צריך לדעת כשבוחרים טיפול בלייזר?

כדי שהתוצאה תהיה מיטבית וללא תופעות לוואי וגירוי העור יתר על המידה, חשוב מאוד לבחור במכון או במטפל מקצועי ומיומן, בעל הכשרה ותעודות שהוסמך לטיפול בלייזר. הסרת השיער צריכה להיות תהליך בטוח ויעיל ללא נפיחות, כוויות וכד'. יש לבדוק שהמכון והמטפל בעלי אישור ממשרד הבריאות ובפיקוח שלו.

 

הסרת לייזר לגברים

בשנים האחרונות גברים רבים מגיעים אל מכוני הסרת שיער בלייזר ומבקשים להסיר לצמיתות שערות בכל גופם. בדיחה ידועה מספרת שככל שהגברים מתבגרים השיער מהראש עובר לגב. כך שהגב הוא אזור פופולרי להסרת שיער, גם הישבן ובעיקר החזה. בנוסף להסרה מלאה של השיער עד לקבלת חזה חלק ישנה דרך אחרת לגברים שאינם מעוניינים להסיר לגמרי. זוהי שיטת לייזר טאץ' המסירה את השיער מהחזה, מותירה מעט שיערות והופכת אותו לאסתטי כך שהפחתת השיער נעשית במידה הרצויה. שיטה זו אפשר לבצע גם על הזרועות, הבטן והצוואר לפי רצון המטופל.

 

מה נשים רוצות?

נשים יכולות להסיר שיער בלייזר כבר מגיל 15 ולמנוע את ההתעסקות בהסרה עצמאית. בדרך כלל האזורים הפופולריים הם רגליים, שחי ומפשעות אך ניתן להסיר גם בידיים, בישבן ובפנים על פי הצורך.

רובה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא