על הקשר שבין NLP לבריאות הנפש

כיום ישנה הנחה רווחת שהולכת וגדלה עם הזמן וההבנה שלה הולכת ומשתקעת בקרב הציבור, והיא: שחולי הוא אינו רק אוסף סימפטומים פיזיים שיש להפסיקם בכימיקלים ותרופות למיניהם.

ומכך עולה הצורך שהטיפול יהיה עמוק והוליסטי, ומותאם אישית לאדם השואף לבריאות מיטבית והבנת מקור התפרצות המחלה\ הסימפטומים הפיזיים.

טיפול בשיטת הNLP הוא אופציה מוצלחת לחיים בריאים יותר, וזאת בזכות היכולת המודעת ליצור מציאות חיים רצויה ע"י תהליך ממוקד ויעיל.

מה גם שבאמצעות הNLP מטפלים בבריאות חזקה יציבה וכוללת ולא רק במחלה ספציפית אחת.

 

מחלות = מסרים:

NLP עוזרת לנו לקלוט את "המסר" או הסיבות שהובילו וגרמו למחלה, מה שלא קל לנו לקלוט בעצמנו בטח שלא במצב של חולי וקושי פיזי. שיטת הNLP אינה מפרידה בין גוף ונפש, ומתייחסת אליהם כיחידה כוללנית שכן הם משפיעים אחד על השני בסימביוזה ישירה.
חולי המתמשך תקופה ארוכה עלול לנבוע משלושה סיבות עיקריות:
אי סיפוק צרכי הגוף הבסיסיים- תזונה לא נכונה, מזון מעובד, עודף שומנים רווים\ פחמימות פשוטות, היעדר פעילות גופנית ועוד.
מצוקה נפשית- מערכת יחסים קלוקלת, חוסר הגשמה עצמית, משבר גדול בחיים המשפחתיים\ המקצועיים ועוד.
בבסיסו של הטיפול הוא זיהוי כלל המסרים שהגוף מעביר לנו באמצעות אותה המחלה, הנחה זו נובעת מתוך ההבנה העמוקה של המקומות בנפשו וחייו של האדם בהם מתרחשים חוסר איזון.
מודעות- הכוונה באנשים שאינם חושבים שמגיע להם להיות בריאים ומאושרים. לרוב זה אינו נאמר דרכם בצורה מפורשת אבל ניתן לשמוע מהם משפטים כמו "אלו הגנים שלי", "לא מגיע לי להיות בריא", או אנשים המשתמשים בחולי בשביל לקבל תשומת לב.
כל אמונה כזו, גם אם היא איננה מודעת כלל, מנהלת את חייו באופן לא מודע ומזמנת ויוצרת אצלו את אותה המחלה ממנה הוא סובל.

 

כיצד שיטת ה NLP מסייעת לשמור על הבריאות?

שינוי התפישה כהמשך ישיר של בריאות שלמה ומיטבית:
השיטה מאפשרת את יכולת השינוי של תפישתו של האדם בצורה אפקטיבית ומהירה. היא עושה זאת באמצעות תקשורת ישירה עם התת מודע, ובשילוב הטיפול נוצרות תמורות באופן חשיבתו של האדם, לדוגמא:

לקיחת אחריות

כאשר האדם מבין שבריאותו אינה תלויה בשום גורם, וההבנה כי יש לו את הכלים להתמודד עם מצבי חולי בעצמו ולהקנות לעצמו בריאות מלאה.

 

שינוי אמונות

שינוי האמונות המונעות ממנו את בריאותו מיטבית, ולהמיר אותן בכאלו המשפרות את איכות חייו.

 

דיאלוג מפרה

חלק משמעותי במצב של חולי הוא הקונפליקט שבין חלקי נפשו של האדם: החלק הרוצה להיות בריא ולחיות בצורה נכונה, והחלק הוותרני, המוכן לוותר על הבריאות ובמידה מסוימת מתמסר למחלה ולרחמים העצמים.
תקיעות- המחשבה ש"שום דבר לא יכול לעזור לי" היא הרסנית ויש לשחררה.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר של עופר שם טוב – פשוט להצליח.

 

לב ודופק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא