עד 120 בבריאות ובפתח תקווה – 3 טיפים חשובים לשמירה על הבריאות

שמירה על הבריאות, בפתח תקווה, כמו בכל מקום אחר בארץ, מתמקדת בשלושה תחומים עיקריים: נפש בריאה, תזונה בריאה ופעילות גופנית. אז איך תעשו את זה בלי להתבלבל?

 

שמירה על בריאות הגוף, כך גילו חכמים כבר לפני אלפי שנים, תלוי בשמירה על בריאות הנפש, על תזונה בריאה ועל פעילות גופנית מספקת. כדי לעמוד בשלושת התנאים הללו, כך גילו מומחים בתחום בימינו אנו, חשוב למצוא את הדרכים המתאימות לכם באופן אישי. אז איך עושים את זה?

 

טיפ 1: שלוות נפש ושמחת חיים

כלל ראשון וחשוב בשמירה על הבריאות הוא שמירה על נפש בריאה. הכוונה היא ליישום של כל פעולה אפשרית לצורך שמירה על חיים שלווים, נעימים ושמחים. לדוגמה:

חתימה על ייפוי כוח מתמשך, שתבטיח לכם שליטה בהיבטים שונים של החיים, גם במקרה של אובדן כשירות גופנית ושכלית. זהו צעד מתאים כמובן לאנשים המתקרבים לגיל זקנה, חולים במחלות ניווניות, או שהשליטה בחיים היא אלמנט חיוני עבורם. דוגמה נוספת ופשוטה יותר היא להקיף את עצמכם במשפחה וחברים, להוציא מהחיים גורמי מתח, להתרחק ממערכות יחסים פוגעניות וכן הלאה.

 

טיפ 2: תזונה נכונה

סגולותיה של תזונה נכונה לשמירה על הבריאות ידועות גם הן כבר אלפי שנים. למעשה אפשר למצוא כתבים עתיקים בתרבויות שונות, העוסקים בנושא בהרחבה, אם כי גם בתחום זה הולך ומתבהר כי התאמה אישית היא הכלל החשוב ביותר.

יחד עם זאת, תזונה המבוססת על מזונות טבעיים, מלאים, מזינים ולא מעובדים, היא כפי הנראה מתאימה ונכונה לכולם ולכן כדאי להקדיש מעט מחשבה ולמידה, לצד כמה בדיקות רפואיות שיגלו לכם – מהי התזונה המתאימה והבריאה ביותר עבורכם וכמובן לא לשכוח ליישם את מה שלמדתם.

 

טיפ 3: פעילות גופנית

המרכיב השלישי בשמירה על הבריאות הוא פעילות גופנית.

לא די בשמירה על תזונה נכונה ושלוות הנפש, אם הגוף אינו פעיל.

פעילות גופנית כשלעצמה מסייעת לטיהור המחשבה, שחרור ממתחים, שיפור מצב הרוח וכמובן חיזוק הגוף.

אתם יכולים להיות אנשים של ריצה בשעות הלילה, או סדרת תנועות יוגה מול הזריחה השכם בבוקר, אתם יכולים ללכת לבריכה שלוש פעמים בשבוע, או לשחק טניס, או לעשות הליכה ארוכה עם בן/בת הזוג לפני שהולכים לישון, אבל פעילות גופנית היא אחד מהיסודות החשובים לבריאות הגוף והנפש, שאתם לא יכולים לוותר עליו.

 

לסיכום

שלושה יסודות מוכרים יש לבריאות הגוף ועל שלושתם אי אפשר לוותר. מה שאתם יכולים לעשות בכל זאת, הוא לבחור כיצד ליישם כל אחד מן העקרונות הללו, באופן המתאים ביותר לאישיות שלכם ולאורח החיים שלכם, כדי שיהיה לכם קל ונעים ליישם את העקרונות הללו והכי חשוב – תהיו בריאים.

בריאות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חלום ראשית
כללי
מה ההבדל בין חלום צלול לרגיל

חלימה מודעת, או בשם המוכר יותר "חלום צלול", היא תופעה שבה אדם החולם חלום מודע לכך שהוא חולם ואף לעיתים מסוגל לשלוט במהלך החלום ולזהות את מחשבותיו ורגשותיו בזמן החלום.

מספרה
אסתטיקה ויופי
סוגי החלקות אורגניות שכדאי להכיר

החלקות שיער כבשו את ליבן של אלפי בנות שהחלום שלהן מילדות היה שיער חלק. תחילה הייתה החלקה אחת, כיום יש המון סוגי החלקות! כל סוג מכיל תרכובות וחומרים לעיתים כימים

גב תחתון
בריאות
כאבי גב – תרופות סבתא

פעמים רבות בחיי היום יום שלנו אנחנו סובלים מכאבי גב קלים וקשים שמקשים עלינו לנהל את אורח היום יום הרגיל שלנו. כאבי גב אלו עלולים להוות מטרד רציני, למנוע ממנו

תפקוד מיני
בריאות
האם דלקת בשתן יכולה לפגוע בתפקוד המיני?

דלקת בדרכי השתן היא מחלה שנגרמת בעקבות הימצאות של חיידקים בדרכי השתן. החיידקים הללו גורמים לצריבה וכאב במתן שתן, דחיפות ותכיפות במתן שתן ולפעמים גם חום וכאבים באיזור המותן והכליות.

סיאליס
חיי מין
תחליף סיאליס טבעי – האם יש דבר כזה?

אין הרבה דברים שעלולים להיות קשים ומביכים יותר מאשר להגיע אל רופא המשפחה שלך ולספר לו שאתה סובל מאין אונות. למעשה, זה עד כדי כך נורא בעיני הרבה גברים, עד