עד 120 בבריאות ובפתח תקווה – 3 טיפים חשובים לשמירה על הבריאות

שמירה על הבריאות, בפתח תקווה, כמו בכל מקום אחר בארץ, מתמקדת בשלושה תחומים עיקריים: נפש בריאה, תזונה בריאה ופעילות גופנית. אז איך תעשו את זה בלי להתבלבל?

 

שמירה על בריאות הגוף, כך גילו חכמים כבר לפני אלפי שנים, תלוי בשמירה על בריאות הנפש, על תזונה בריאה ועל פעילות גופנית מספקת. כדי לעמוד בשלושת התנאים הללו, כך גילו מומחים בתחום בימינו אנו, חשוב למצוא את הדרכים המתאימות לכם באופן אישי. אז איך עושים את זה?

 

טיפ 1: שלוות נפש ושמחת חיים

כלל ראשון וחשוב בשמירה על הבריאות הוא שמירה על נפש בריאה. הכוונה היא ליישום של כל פעולה אפשרית לצורך שמירה על חיים שלווים, נעימים ושמחים. לדוגמה:

חתימה על ייפוי כוח מתמשך, שתבטיח לכם שליטה בהיבטים שונים של החיים, גם במקרה של אובדן כשירות גופנית ושכלית. זהו צעד מתאים כמובן לאנשים המתקרבים לגיל זקנה, חולים במחלות ניווניות, או שהשליטה בחיים היא אלמנט חיוני עבורם. דוגמה נוספת ופשוטה יותר היא להקיף את עצמכם במשפחה וחברים, להוציא מהחיים גורמי מתח, להתרחק ממערכות יחסים פוגעניות וכן הלאה.

 

טיפ 2: תזונה נכונה

סגולותיה של תזונה נכונה לשמירה על הבריאות ידועות גם הן כבר אלפי שנים. למעשה אפשר למצוא כתבים עתיקים בתרבויות שונות, העוסקים בנושא בהרחבה, אם כי גם בתחום זה הולך ומתבהר כי התאמה אישית היא הכלל החשוב ביותר.

יחד עם זאת, תזונה המבוססת על מזונות טבעיים, מלאים, מזינים ולא מעובדים, היא כפי הנראה מתאימה ונכונה לכולם ולכן כדאי להקדיש מעט מחשבה ולמידה, לצד כמה בדיקות רפואיות שיגלו לכם – מהי התזונה המתאימה והבריאה ביותר עבורכם וכמובן לא לשכוח ליישם את מה שלמדתם.

 

טיפ 3: פעילות גופנית

המרכיב השלישי בשמירה על הבריאות הוא פעילות גופנית.

לא די בשמירה על תזונה נכונה ושלוות הנפש, אם הגוף אינו פעיל.

פעילות גופנית כשלעצמה מסייעת לטיהור המחשבה, שחרור ממתחים, שיפור מצב הרוח וכמובן חיזוק הגוף.

אתם יכולים להיות אנשים של ריצה בשעות הלילה, או סדרת תנועות יוגה מול הזריחה השכם בבוקר, אתם יכולים ללכת לבריכה שלוש פעמים בשבוע, או לשחק טניס, או לעשות הליכה ארוכה עם בן/בת הזוג לפני שהולכים לישון, אבל פעילות גופנית היא אחד מהיסודות החשובים לבריאות הגוף והנפש, שאתם לא יכולים לוותר עליו.

 

לסיכום

שלושה יסודות מוכרים יש לבריאות הגוף ועל שלושתם אי אפשר לוותר. מה שאתם יכולים לעשות בכל זאת, הוא לבחור כיצד ליישם כל אחד מן העקרונות הללו, באופן המתאים ביותר לאישיות שלכם ולאורח החיים שלכם, כדי שיהיה לכם קל ונעים ליישם את העקרונות הללו והכי חשוב – תהיו בריאים.

בריאות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סוכן נדלן מחזיק מפתח לקונה שלו
כללי
החוקיות של הסכמי מקרקעין להשכרה לבעלות

החוקיות של הסכמי מקרקעין להשכרה היא נושא הנוגע לכל מי שמעורב בעסקאות נדל"ן, בין אם מדובר במשכירי נכסים פרטיים או במשכירי נכסים מסחריים. הסכמי השכירות הם מסמכים משפטיים אשר מסדירים

עו"ד דיני עבודה
כללי
איך לבחור עו"ד מקצועי לדיני עבודה?

בחירת עורך דין מקצועי לדיני עבודה כרוכה במספר שיקולים מרכזיים על מנת להבטיח ייצוג יעיל, בין אם מדובר בטיפול בסכסוכי עבודה, בסוגיות חוזים או בזכויות במקום העבודה. בהתחשב במורכבות ובמשמעות

כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך