כללי זהירות לשמירה על הבריאות במהלך הדברה ביתית

הדברת מזיקים בחלק מהמקרים עשויה להיות מלווה בשימוש חומרים כימיים שיש להם השפעה על בני אדם, בעלי חיים וכמובן הצמחים. כאשר אתם בוחרים לבצע הדברה שכזו, עליכם להקפיד על מספר כללי זהירות שיסייעו לשמור על בריאותכם לאורך תהליך ההדברה.

מדוע הדברה עלולה לסכן את בריאותנו?

כשאנו מחליטים לבצע הדברה כנגד מזיקים כאלה ואחרים, ישנה סבירות כלשהי שנצטרך להשתמש בחומרים כימיים שאינם "אהודים" על בני אדם ובעלי חיים. לאורך השנים נחשפנו לעשרות מקרים בהם בני אדם ובעלי חיים נחשפו לאותם חומרים כימיים וסבלו מכוויות, פגיעות בעיניים ולעיתים גם הגיעו לעיוורון מלא. מקרים חריגים יותר הביאו למוות של תינוקות (שני פעוטות נהרגו לאחר שנחשפו לחומרים כימיים שהיו בביתם לאחר ביצוע הדברה)- ולכן אנו רוצים להימנע מאותן סיטואציות.

נמלה גדולה

ישנם כמה כללים שעליכם להקפיד עליהם כאשר אתם בוחרים לבצע הדברה בבית הפרטי שלכם.
ראשית, עליכם לברר עם חברת ההדברה על סוג החומרים בהם הם מתכוונים להשתמש. אם אנו מחפשים מדביר במרכז שיבוא ויפתור בביתנו את בעיית המזיקים בדמות ג'וקים ונמלים לדוגמא, עלינו לוודא האם הוא מתכוון להשתמש בהדברה כימית או בהדברת ירוקה. הדברה כימית עשויה להיות מלווה בשימוש בחומרים שהם מסוכנים לבני אדם ולבעלי חיים במידה וקיימים.
כאשר יש ילדים קטנים ותינוקות בבית- הדבר מקבל חשיבות כפולה ומכופלת. מערכת החיסון של הפעוטות והילדים הקטנים אינה יודעת להגיב בצורה יעילה נגד כל החומרים, והם עשויים להביא לנזק רב בגופם.
שנית, עלינו לוודא האם אנו צריכים לפנות את חלל הבית לפרק זמן מסוים בעקבות אותם חומרים. גם כאשר המדביר בוחר לא להשתמש בהדברה כימית אלא בהדברה באמצעות חומרים אחרים, לעיתים עלינו להימנע מכניסה לבית במשך מספר שעות עד שהחומרים מתנדפים. שהייה מוקדמת מדי בבית עשויה להביא לחשיפה לאותם חומרים שאנו רוצים להימנע מחשיפה להם- ובהמשך להביא לפגיעה ממשית בנפש.
שלישית וחשוב לא פחות, עלינו לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. כאשר אנו מזהים ג'וק אחד בודד, אין צורך להיכנס לפאניקה ולהתקשר לחברת ההדברה שתגיע לטפל במצב. מנגד, אם אנו מזהים מצב שבו יש כמות גדולה של ג'וקים בפרק זמן קצר- המצב אמור להדאיג אותנו. חפשו בביתכם אחר מקום המסתור שממנו מגיעים המזיקים. לאחר מכן, חפשו מדביר במרכז שיגיע לסייע לכם במצב ולטפל בבעיית המזיקים. ככל שתטפלו בתופעה כמה שיותר מהר, כך השימוש בחומרים המזיקים יהיה פחות יותר והטיפול יהיה מהיר יותר.

באופן כללי, כאשר מדובר בהדברות כימיות שמבוצעות בשטח הבית הפרטי שלכם- עליכם לנהוג בזהירות. זכרו שמדובר בחומרים שלמעשה מביאים לחיסולם של אותם מזיקים, ולכן אנו רוצים להימנע מחשיפה לאותם חומרים (במיוחד כאשר יש בבית ילדים קטנים או בעלי חיים).

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא