כיצד ניתן למנוע החלקה באמבטיה

בעוד שאולי בסרטים זה עשוי להיות מצחיק כשאנחנו רואים דמות מחליקה על קליפת בננה, במציאות התמונה היא אחרת לגמרי.

כשאנשים חלילה מחליקים באמבטיה, הם יכולים למצוא את עצמם בבית החולים ומתמודדים עם נזקים גופניים חמורים, לרבות שבירות של עצמות, של אגן וכו'.

אז כיצד ניתן למנוע החלקה באמבטיה?

אין ספק, כולנו יודעים איך היום שלנו מתחיל, אבל אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת כיצד היום שלנו ייגמר. בעוד שאנשים לפעמים עשויים להחליק, אין ספק שצריך לעשות את כל מה שרק אפשר בכדי למנוע זאת. ובנקודה הזו חשוב לציין, פתרונות למניעת החלקה באמבטיה חייבים להיות מותקנים על ידי מקצוענים, שכן מדובר בבטיחות שלכם. ניתן למנוע החלקות באמבטיה באמצעות פתרונות שונים ומגוונים, עליהם נסביר כאן:

 

התקנת אמבטיון ומקלחונים: מניעת החלקות ומעידה במקלחת

כדאי לדעת, בין אם אתם מתקינים אמבטיון בבית או מקלחון, תצטרכו לקחת בחשבון התקנת פתרונות למניעת החלקה בחדר הרחצה. בעוד שכולנו מאיתנו נהנים ממקלחות ארוכות וחמות בסופו של יום, אף אחד מאיתנו לא היה מעוניין חלילה לסדוק את האגן כתוצאה מהחלקה בחדר האמבטיה.

באופן כללי ומבלי לציין איזו שיטה עדיפה, השיטות למניעת החלקה והפתרונות כוללים למשל יצירת ציפוי שקוף ואקרילי, או לפעמים גם ציפוי פוליארתני. באופן הזה, למעשה נוצר מקדם חיכוך גבוה למדי, שעשוי בהחלט למנוע את ההחלקה של האדם המתקלח.

 

פסים נגד החלקה באמבטיה

ניתן גם להתקין פסים נגד החלקה בחדר הרחצה על מדרגות, לרוב יתבצע בעזרת בסיס של אפוקסי, לפעמים גם שרף פולימרי. בין אם אתם מחליטים להתקין פתרון כזה או אחר נגד החלקה באמבטיה, אנחנו ממליצים לכם, עד כדי מפצירים בכם לעשות זאת בליווי מקצועי בלבד.

חברת I SHOWER היא חברת התקנת מקלחונים ופתרונות נגד החלקה, שפועלת בתחום כבר למעלה מ-20 שנים? עם המון ניסיון מקצועי, מוניטין רב וצוות של מקצוענים אמיתיים, החברה תתקין בעבורכם פתרונות אידיאליים נגד החלקה באמבטיה.

 

פתרונות ביתיים למניעת החלקה בחדר הרחצה ובבית

כמובן, חשוב לציין, מעבר לפתרונות מקצועיים, תמיד תוכלו לבחור גם בפתרונות פשוטים למניעת החלקה. למשל, תוכלו לרכוש בחנויות הקמעונאות שטיחונים נגד החלקה. ישנם שטיחונים קטנים וגדולים, מחוספסים פחות ויותר.

בין אם אתם בוחרים בשטיחון כזה או אחר נגד החלקה, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מניחים אותו נכון על הרצפה. לרוב, יהיה מומלץ להשתמש בסרטי הדבקה חזקים שאינם מתבלים כתוצאה מחשיפה למים. גם כאן, אם אתם לא מכירים את שיטות ההדבקה השונות, יהיה מומלץ להסתייע במומחים בתחום. צריכים מניעת החלקה באמבטיה? אולי התקנת מדרגות ופסים אנטי החלקות בחדר הרחצה? חברת I SHOWER תהיה זמינה בעבורכם בכל מקרה, בצמוד להתקנה מקצועית וללא דופי, בהצלחה!

 

אישה שהחליקה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא