מה עדיף משקפיים או עדשות מגע?

לאחרונה גיליתם שיש לכם בעיית ראיה וכבר אין מנוס מאשר להתחיל להשתמש בעזרים שונים כדי לראות טוב יותר? אם כך, ברור מדוע אתם בדילמה בין משקפיים ובין עדשות מגע. תוהים באיזו אופציה כדאי לכם לבחור ומהם היתרונות והחסרונות של כל אפשרות כזאת? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

נוחות השימוש

הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו כאשר חושבים על הדילמה בין משקפי ראייה ובין עדשות מגע זה כמובן הנושא של נוחות השימוש. אם אתם שייכים לאותם האנשים שעד היום לא הצליחו מעולם לשים לעצמם אפילו טיפות עיניים, יכול להיות שעשות מגע פשוט לא מתאימות לכם. אל תשכחו שבסופו של דבר זה משהו שצריך להכניס לתוך העין, ולמרות שכל המשתמשים מעידים לכך שהם התרגלו לעניין בקלות, זה לא באמת יכול להתאים לכל אחד. לעומת זאת, משקפי ראייה יכולים להיות מאוד נוחים כי תרכיבו אותם בדיוק כמו משקפי השמש שבהם אתם בוודאי עושים שימוש משחר ילדותכם.

 

אורך חיי המוצר והטיפול הנדרש

עוד נתון שיוכל לעזור לכם לבחור בין עדשות מגע ובין משקפי ראייה, זו השאלה כמה זמן המוצר יחזיק מעמד ואיזה טיפול הוא דורש. במקרה של משקפי ראייה, כל עוד תשמרו עליהם מפני שריטות וכל עוד תנקו אותן על בסיס קבוע, הם יחזיקו מעמד לשנים רבות. לעומת זאת, עדשות מגע מחזיקות הרבה פחות זמן וגם צריך לזכור לקחת אתכם את כל החומרים הנדרשים שבהם משרים את העדשות אחרי השימוש בהן.

 

עלויות והופעה חיצונית

לבסוף, עוד נתון שכדאי יהיה לקחת בחשבון כשמנסים לבחור בין עדשות ובין משקפיים, זו כמובן שאלת העלות וההופעה החיצונית. בדרך כלל משקפי ראייה יעלו הרבה יותר לעומת עדשות מגע ולכן ברור מדוע יש אנשים שיעדיפו את האופציה הזולה יותר. מבחינת ההופעה החיצונית, זה אומנם נתון משמעותי ביותר, אך טבעי שלא תהיה על כך תשובה אחת נכונה. זה תלוי בפנים שלכם ובשאלה האם אתם רגילים לראות את עצמכם עם משקפיים או לא.

 

קחו בחשבון גם את האופציה של מולטיפוקל

אם מה שמטריד אתכם בקניית משקפי ראייה זו העובדה שלא תוכלו ליהנות גם ממשקפי שמש, כדאי שתדעו: יש היום משקפים עם עדשות מולטיפוקל שגם מתכהות. משמעות הדברים היא שבזוג משקפיים אחד תוכלו לקבל את כל מה שדרוש לכם, בין אם זה משקפים למרחק, לקרוב או כהגנה מפני השמש. אין תשובה אחת נכונה לשאלה האם עדיף לבחור במוצר כזה או אחר, כי זה מאוד אישי. מה שבטוח זה שאם הבנתם שיש לכם בעיית ראיה, לא כדאי לדחות את התחלת השימוש בעזרים השונים. היום רפואת העיניים הגיע לרמה מאוד מתקדמת וחבל לא להשתמש בכל העזרים השונים שיכולים לשפר את ראייתכם בחיי היומיום.

אישה עם משקפיים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא