לשמור על בריאותכם בתקופת הקורונה – המדריך המלא

תקופת הקורונה מלווה באתגרים רבים – הן לחברה באופן כללי והן עבורנו כאינדיבידואלים.

התקופה הזו מחדדת את החשיבות בשמירה על הבריאות שלנו, ולא רק על הבריאות הפיזית אלא גם על הבריאות הנפשית.

מלבד עטיית מסיכה, הקפדה על היגיינה ושמירה על מרחק מאנשים אחרים, חשוב להתמודד עם האתגרים הנפשיים שהתקופה הזו מזמנת לפתחנו.

טיפול בפרחי באך מסייע לאיזון רגשי והתמודדות עם אתגרים נפשיים כגון חרדות, דיכאון ועוד.

 

טיפול בפרחי באך – מה זה בכלל אומר?

שיטת הטיפול בפרחי באך קרויה על שם הרופא ד"ר באך – רופא בריטי שפיתח שיטה זו בשנת 1936. ד"ר באך עסק ברפואה קונבנציונלית ולצד זה האמין כי כדי לפתור סימפטומים פיזיים של מחלות בגוף יש להתייחס לאישיותו של אדם ולמצבו הנפשי והרגשי.

ד"ר באך סיווג וקטלג 38 מצבים נפשיים שונים וכן 38 סוגי פרחים המתאימים להתמודדות עם מצבים אלה. התאמה של תמצית הפרחים למצב הפיזי תסייע לאיזון וריפוי עצמי, לסילוק רגשות שליליים ואף שינוי תכונות אופי המפריעות לאדם ומובילות להתנהגות לא בריאה.

 

יתרונות הטיפול בפרחי באך

לטיפול בפרחי באך ישנם יתרונות רבים. להלן שלושת היתרונות החשובים בשיטת הטיפול:

 

התאמה לכל גיל

קשיים נפשיים הם דברים שמתרחשים בכל גיל ובכל תקופת חיים, אך גם שיטת טיפול זו מתאימה לכל גיל. בין אם מדובר בילד או במבוגר, הטיפול בפרחי באך יסייע בהתמודדות עם קשיים רגשיים והשפעה חיובית על דפוסי אופי והתנהגות.

 

טיפול ללא תופעות לוואי

תופעות לוואי נלוות פעמים רבות בצריכת תרופות, אך תמציות פרחי באך הינן טבעיות לחלוטין וחסרי כל תופעות לוואי. התמצית מופקת מצמחים טבעיים בלבד ללא שימוש בכימיקלים מזיקים, ומאפשרת לאזן רגשות שליליים על ידי טיפול פשוט וממוקד.

 

טיפול רלוונטי לכל תחומי החיים

לכל אורך החיים ובתחומים רבים ומגוונים אנחנו נתקלים בקשיים, ותמציות פרחי באך מסייעות לנו להתגבר על קשיים אלה. בין אם מדובר בבעיית היגמלות מחיתולים, חרדות, התקפי זעם, הפרעות קשב וריכוז ועוד – תמצית פרחי באך מתאימה תסייע להתמודד עם הבעיה ולפתור אותה.

 

טיפול פשוט ויעיל

הטיפול בפרחי באך הוא פשוט ומספק תוצאות מיידיות מבלי לשנות את אורח החיים באופן קיצוני ובלי צורך לנסוע לטיפול כל שבוע.

 

היכן ניתן לקבל טיפול בפרחי באך?

שרון אזולאי היא מטפלת בפרחי באך שהוסמכה לכך על ידי מכללת רידמן ומרכז באך אנגליה. שרון מציעה טיפול בפרחי באך בכל מיני סוגים: החל באבחון אישי והתאמה אישית של תמצית פרחי באך, וכלה במכירת תמציות למבוגרים, ילדים ובעלי חיים.

בטיפול אישי באמצעות פרחי באך, שרון מאבחנת ומתשאלת באופן מקצועי את המטופל כדי לרדת לעומקה של הבעיה, ורוקחת בקבוק טיפולי המורכב ממספר תמציות המסייעות לאיזון רגשי ופיזי.

אורך הטיפול הממוצע הוא כארבעה חודשים בהם נוטלים כמות תמצית של ארבעה בקבוקים בכפוף לגילו ומצבו של המטופל.

 

בריאות עם פרח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא