רטיבות מתחת לרצפה – הנזק הבריאותי

עובד גדל על כמעט על כל דבר, הוא יכול לגדול על הקירות, על בגדים ואפילו אנחנו רואים אותו על צינורות גינה וברזיות רבות ברחבי העיר.

הורם העיקרי לעובש הוא קודם כל הלחות והמים, בלעדיהם העובש לא יכול לגדול, מעבר לזה שעובש הוא לא אסתטי יש לו סכנות בריאותיות.
במיוחד אם מדובר על עובש בבית, אחרי הכל אנחנו נמצאים בממוצע כ – 16 שעות ביום בבית והחשיפה לעובש היא מרובה.

איזה נלחמת בנזילה

הנזקים הבריאותיים של העובש

העובש יכול לגרום לפני הכל לזיהום בדרכי הנשימה וכאבי גרון, העניין המרכזי שאנו מדברים על הנזקים הבריאותיים של העובש הוא שאין מחקרים שמאששים באופן מובהק ומוצאים קשר ישיר בין עובש לבין הנזקים הללו, אך מסקים מסקנות כי בעקבות המרכיבים של העובש יכולים להירגם הנזקים הבריאותיים הללו.

נסביר קצת מהו העובש – העובש הוא פטריה, שהיא מתפשטת באמצעות נבגים, והיא נוצרת ומתפתחת בתנאים של לחות ורטיבות מוגברת.

הסיבה העיקרית בגללה עובש הוא מסוכן לבריאות, היא שהפטרייה מזהמת את ופגעת באיכות האוויר בחלל בו הוא נמצא.

עובש רטיבות ונזילות – הקשר המסוכן

אם נגרמה לכם נזילה של מים בעקבות צינור שהתפוצץ, הדבר הראשון שאתם עושים הוא קודם כל עצירת זרם המים, לאחר מכן הוצאת כל החפצים שנמצאים במקום ויכולים להינזק בעקבות ספיגת המים.
לאחר מכן יש לפנות את כל המים, ואז דואגים לטפל בצינור הפגוע שגרם לנזילה.

אחרי שכל השטח נוקה היטב, וסידרתם את הנזילה זה עדיין לא נגמר, המים מחלחלים לכל מקום ויכולים ליצור עובש ורטיבות גם במקומות שלא נראים לעין באופן מידי.

עיקר הבעיה היא במים שחודרים מתחת לריצוף, רבים נוטים לחשוב שצריך לתת לזמן לעשות את שלו והמים יתייבשו באופן עצמאי, אבל כאן זאת מאוד גורלית לחשוב כך. אולי המים באמת יתייבשו בסופו של דבר (כי זאת דרכו של הטבע) אבל המים יכולים גם לגרום נזקים במקביל.

מים שמחלחלים מתחת לריצוף יגיעו גם לתקרה של הבית הנמצא בקומה למטה, או שבקרים בהם הנזילה ממש קשה הם יגרמו לקריסת הריצוף.

בזמן שהחול מתחת לריצוף רטוב הוא יותר לחות, הלחות הזאת יכולה לגרום להתחלה של פטריית עובש שגם יכולה להזיק לבריאות, לכן יש צורך לבצע ייבוש רטיבות מתחת לריצוף למנוע את הנזקים ואת הצטברות פטריית העובש.

יש כמה דרכים לטפל ברטיבות, הדרך שהייתה נהוגה עד לא מזמן, היא פשוט פרוק פיזי של הריצוף, החלפת החול הרטוב בחול יבש ואז הרכבת ריצוף חדש, שיטה זאת היא מאוד יקרה וגם אורכת זמן רב וכרוכה בעלויות גבוהות מאוד, בהרבה מאוד מקרים לא ניתן למצוא בדיוק את אותו סוג ריצוף ואז רבים נאלצים להחליף ריצוף על שטח גדול יותר וזאת רק בכדי לשמור על רמה אסטטית סבירה.
היום דברים שונים וניתן לבצע באמצעות מכשור מתאים ומתקדם ייבוש בלי צורך לפרק ריצוף ולעשות פועלות מורכבות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא