תזונה בגיל המעבר

גיל המעבר הגיע גם אליך ואת לא לבד, נשים רבות כיום חוות על בשרן את המעבר "לגיל החדש". בעקבות השינויים ניתן לראות בין התסמינים, גלי חום, דיכאון כרוני, נדודי שינה, ירדה משמעותית בחוסר המיני. בניגוד לדעה הרווחת, זה לא סוף העולם. בעזרת תזונה נכונה תוכלו לפתור ולהקל על תסמיני גיל המעבר.

 

גיל המעבר – אי אפשר לדלג עליו

נשים רבות היו שמחות אם היה קיים כפתור שלוקח אותם קדימה בזמן ומעביר אותן את כל הסבל והשינוים ההורמלים בגיל המעבר. זה קורה לכולן, בדרך כלל בסביבות סוף גיל ה40. המחזור החודשי נהיה לא סדיר, עד שהוא נפסק. ברוכה הבאה לגיל המעבר!

אין זמן מוגדר לגיל המעבר, אצל חלק מהנשים ניתן לראות הקלה בתסמינים אחרי מספר חודשים, אצל חלקן גם שנים. גיל המעבר מתאפיין בשינוים חדים ורבים. גלי חום בלתי פוסקים שהפכו כבר לשגרה, דלקות באיבר המין, נדודי שינה שגם הכדור הכי חזק לא מצליח לפתור ועוד.

כתוצאה מירידה בייצור ההורמנים, הגוף מושפע מכך ועלול לעורר מחלות לב, כלי דם ואף להגיע למצב של השמנה. בשנים האחרונות רופאים רבים הכירו בתזונה כמשהו שהופך את כל הקערה.

פירות וירקות

 

מה כן לאכול בגיל המעבר?

זוכרות איך הייתן מציקות לילד שלכן ושולחות אותו עם פרי וירק לבית ספר, עכשיו תורכן.

ירקות מלאים בויטמינים, מינרלים ולא ניתן למצוא בהם קמצוץ שומן. אכילה שלהם עוזרת בשמירה על המשקל, בנוסף מלאה בסגולות בריאותיים.

בגיל המעבר עולה הצורך לצרוך מזונות עשירים בסידן, כיום בגיל המעבר הכמות המומלצת ביום לסידן עומד על כ – 1200 מ"ג ליום. את הסידן תוכלו למצוא במגוון מוצרים. מוצרי חלב, טחינה, תוכלו אף למצוא אותם בירקות יבשים, תפוז, תרד, אצות ושומשום.

אומגה 3 – אומגה 3 תוכל לעזור לכן להתגבר על התסמינים בגיל המעבר ולספק לכם שירותי הגנה על בריאות הלב. את האומגה 3 ניתן למצוא בדגים, במזונות מן החי, אצות ים, זרעי צ'יה ואפילו בפיצוחים השבועיים לשבת במסווה של אגוזי מלך. רבות הנשים אשר לא מצליחות לצרוך מספיק אומגה 3 במהלך השבוע. לשם כך ישנם עשרות תוספי תזונה המכילים אומגה במידה הנכונה עבורך.

 

מה לא לאכול בתכלית האיסור?

עליכן יקירות, להתרחק מקלוריות ריקות – חטיפים, נשנושים, עוגות. הגוף נמצא בתהליך שינוי ויש נטייה חדה להשמנה. עזרו לעצמכן למנוע את זה. באותה נשימה יש להתרחק משמנים, שומנים וסוכרים. כאשר מדובר במזון עתיר שומן הסיכון למחלות בכלי הדם ובלב עולות. ניתן להחליף את השמן הרגיל בביתנו לשמן זית.

בנוסף, אלכוהול על כל סוגיו, כולל בירות ויינות עלולים להחמיר את המצב ולהגביר את גלי החום.

זכרו – גיל המעבר הוא אמנם גיל מציק, אבל הוא נגמר. עם תזונה נכונה תוכלו לשפר אותו פלאים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא