תכנון זמני ווסת לקראת החתונה – כל מה שרצית לדעת

זה הוא אומנם נושא שלא מדובר עליו רבות, על אחת כמה וכמה בקרב ציבור הכלות החילוניות, אך לקראת יום החתונה הגדול שלך, את צריכה לחשוב גם על הווסת.

יש כמה וכמה סיבות והסברים לך, הן ברמה הדתית (בהתנהלות אל מול גורמי רבנות ודת) וגם ברמה האישית (נוחות ונינוחות ביום האירוע הגדול שלך). כל או כך חשוב לך לטפל בנושא הווסת כמה שיותר מוקדם כדי שלא יהיו לך תקלות מביכות ביום החגיגה שלך.

לכל אישה יש את המערכת הביולוגית שלה, ולכן ייעוץ מקצועי של רופאת הנשים שלך, יכול להקל עלייך מאוד. בכתבה זו אני נציג קווים כללים לדרישות בנושאי ווסת וחתונה, אותם תוכלי לממש בהתאם למצב הגופני שלך.

 

ארבעה דברים שחשוב לדעת על תכנון ווסת לקראת החתונה

אנחנו מבינים את הלחץ שאת חווה לקראת יום החתונה שלך, ולכן נשות המקצוע של פורטל אירועים Save A Date יצרו לך מדריך קצר להתמודדות עם נושא הווסת לקראת החתונה:

  1. כדי להגיע למעמד המקווה טהורה, על הכלה להפסיק לדמם לגמרי. הבלניות במעמד המקווה יבקשו לדעת מה היה מועד המחזור האחרון שלך ואת עלולה להיתקל בבעיה עם לא טיפלת במחזור מבעוד מעוד. 
  2. גלולת למניעת היריון יכולות לעזור לך, רק אם את נוטלת אותן ברציפות. חיוני להבין – גלולות למניעת היריון הן תכשיר בעל השפעות הורמונליות על הגוף ולכן את חייבת לקבל אישור רפואי.
  3. במידה ואת רוצה לטפל נקודתית במחזור לקראת יום החתונה ובאירוע המקווה, ישנם תכשירים רפואיים קלים יותר בהם ניתן להשתמש. השימוש בתכשירים אלו הוא קצר מועד ואת צריכה לסנכרן את תחילת השימוש עם הימים החשובים לקראת החתונה, ולא תתחילי לדמם במועד שיכול להקשות על האירוע הגדול שלך.
  4. אם חלילה את מגיעה לחופה מדממת, את תחשבי ככלה שנכנסת ל"חופת נידה". במצב שכזה, למרות טקס הנישואין המרגש, ההלכה היהודית תאסור עליכם להפר את הנידה ואתם תידרשו להמתין עד תום הווסת, ורק לאחר מכן תוכלו לגעת פיזית זו בזה. 

 

תזמון מוצלח – הוא המפתח לחתונה יהודית

למזלנו הנשים, אנחנו חיות בזמנים בהן יש לנו יכולת לקחת אחריות על הגוף שלנו ולתכנן את המחזור בצורה המתאימה לנו ביותר. במידה ואת מאוד מקפידה על הלכות ומצוות, תכנון ימי הווסת לקראת החתונה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך החתונה. במידה בלתי מבוטלת, חשוב לכלות שומרות מסורת לטפל בנושא הנידה הרבה יותר מאשר מציאת אולם אירועים או טיפול בצלמים ואנשי מקצוע. אם המטרה המרכזית של חתונה הוא מגע בין שני בני הזוג, אתם לא רוצים להגיע ליום הגדול ולגלות שטעות בחישוב היא זו אשר תמנע מכם להתחיל ברגל ימין את חיי הנישואין.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא