איך לבחור איפה ללמוד מדיטציה?

החלטתם כי אתם רוצים ללמוד מדיטציה? זוהי בהחלט החלטה חשובה שיכולה להשפיע על החיים שלכם בצורה חסרת תקדים (לטובה כמובן). אך ברגע שתתחילו לחפש קורסי מדיטציה, תבינו כי כמות הקורסים הקיימים לא נגמרת, ומכאן המשימה שלכם לבחור את הקורס שמתאים לכם הופכת להיות משימה לא פשוטה בכלל.

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע חשוב לשים דגש על המקום שבו תלמדו מדיטציה? אז התשובה היא ברורה מאוד, אם לא תלמדו במקום שאתם אוהבים ומעריכים – אתם תתקשו להפוך את המדיטציה לדרך חיים. אתם חייבים לאהוב את מקום הלימוד, כך שתוכלו גם לאהוב את המדיטציה עצמה ולראות בה סוג של קרש הצלה שיכול לסייע לכם להיחלץ מהמקום אליו נקלעתם.

 

הקשיבו להמלצות וביקורות

הכלי הראשון שעומד לרשותכם שבעזרתו תוכלו לבחור איפה ללמוד מדיטציה זה כמובן המלצות או ביקורות של חברים או אפילו של סתם אנשים שאינכם מכירים. הם אלה שיודעים בדיוק כיצד עובד הקורס, והם יוכלו לספק לכם מנקודת המבט שלהם את חוות הדעת שלהם על הקורס עצמו. כך תוכלו לדעת האם מדובר על קורס מוצלח ומומלץ או שמא מדובר על קורס בעייתי שמוטב להתרחק ממנו באותה נקודת זמן. כמובן שאל תשמעו המלצה אחת בלבד, תשתדלו להקשיב למספר המלצות וביקורות בו זמנית.

אישה עושה יוגה

 

תבררו מי מעביר את השיעורים

כעת המשימה הבאה שלכם תהיה לבדוק מי המדריך שמעביר את הקורס. המדריך הוא זה שיכול לעשות מבחינתכם את כל השינוי, ואם תתחברו למדריך ולשיטת הלימוד שלו השמיים הם הגבול מבחינתכם. לכן אל תקלו ראש בנושא הזה ותנסו להבין בדיוק מי המדריך שעומד מולכם. תבררו מאיזה רקע הוא מגיע, וכמה שנים הוא מעביר קורסי מדיטציה בשיטה כזאת או אחרת. לניסיון אין תחליף בטח כאשר מדובר על העברת קורסים של מדיטציה.

 

תבצעו השוואת מחירים ותבדקו עלויות

בין אם תודו בזה או שתעדיפו להכחיש, לעלות של הקורס יש השפעה מכרעת על ההחלטה הסופית שלכם. לכן אתם צריכים לברר את העלויות עוד בטרם אתם נרשמים או מביעים עניין על מנת שתוכלו לוודא כי הקורס עומד בתקציב שלכם. בנוסף תוכלו לבצע השוואת מחירים בין הקורסים השונים על מנת להבין היכן תוכלו למצוא את הקורס האיכותי ביותר, אך גם את הקורס עם תג המחיר שפוי והגיוני.

 

אל תבצעו החלטות פזיזות

גם אם בוער בכם להתחיל ללמוד מדיטציה, אל תמהרו לקבל החלטה או לבחור קורס כזה או אחר. הכוח שעומד לרשותכם הוא יקר מפז, ולכן תשתדלו לקחת אותו למקומות הנכונים. תשתדלו להבין איזה קורס מתאים לכם ואיזה שיטת מדיטציה היא האהובה עליכם – ורק לאחר מכן תצאו למשימת החיפוש. ככל שיהיה לכם יותר מידע ביד, כך תוכלו להפוך את הכוח שיש לכם למשמעותי עוד יותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא