איך מתבצע טיפול חרסינה לשיניים וכמה זמן הוא אורך?

טיפול חרסינה נועד על מנת להשיג מטרות אסתטיות שונות וכדי לטפל במרווחים מינוריים בשיניים. כפועל יוצא מכך, זהו טיפול יחסית קצר – אך מומלץ עדיין לעבור אותו במרפאה מקצועית על מנת ליהנות מעמידות ואמינות לאורך זמן

טיפול חרסינה לשיניים, שנקרא גם למינציה, הוא טיפול אסתטי שמתמקד בסטיות בין השיניים ובמרווחים יחסית קטנים. בניגוד לטיפולים דנטליים שדורשים התערבות כירורגית וגם זמן החלמה ארוך, טיפול חרסינה לשיניים מתבצע בתוך זמן קצר והיעילות שלו רבה ומוכחת.

 

מתי כדאי לשקול טיפול חרסינה לשיניים?

כדאי לשקול טיפול חרסינה לשיניים אם רוצים להלבין את השיניים, אך בעיקר אם סובלים משן שבורה או עקומה. במקרים כאלה, הפתרון של טיפול חרסינה לשיניים מאפשר לרופא להדביק על השן ציפוי דקיק שמתאים לגודל הטבעי שלה. בעזרת ציפוי השן, ניתן לשפר ולתקן את הצורה, האורך, הצבע והזווית שלה בחלל הפה ועל החניכיים.

טיפול חרסינה לשיניים מתאים לסגירת מרווחים וליצירת קשת שיניים ברמת דיוק גבוהה וללא הבדלי צבע. עם זאת, חשוב לעבור את הטיפול במרפאת שיניים מתאימה שגם יודעת לדאוג לתחזוקה של חלל הפה והשיניים.

 

מה מהלך הטיפול?

את ציפוי החרסינה עצמו מכינים על גבי מודל וירטואלי ובאמצעות שילוב בין תוכנת מחשב לבין מודל גבס. לאחר שמכינים את השיניים ואת הציפוי, מבודדים את השיניים כדי למנוע חדירת לחות ומדביקים את הציפוי עם דבק מיוחד.

הדבקים וחומרי הגלם שמשמשים לטובת טיפול חרסינה לשיניים יוצרים קישור חזק בין הציפוי לבין השן הטבעית. התוצאה היא ציפוי שלא יורד מהשן, גם אחרי שנים רבות ובעקבות לעיסה אינטנסיבית בחלל הפה.

אם כבר עולה הצורך בהחלפת ציפוי חרסינה, זה קורה בעיקר עקב שינויים בחלל הפה ובלי קשר לציפוי עצמו – כמו למשל במקרים של דלקות חניכיים, אובדן שיניים, התפתחות של עששת חמורה, הרגלי התנהגות שונים כגון עישון וצריכת אלכוהול וכמובן שינויים בריאותיים כלליים שאת הביטוי שלהם רואים בחלל הפה והלסת.

 

איפה מבצעים תחזוקה ואיך זה קשור לבחירת מרפאת השיניים?

ביקור באחד מסניפי דנטל מדיקל סנטר למשל מראה עד כמה חשוב לבחור מרפאה שיש להם גם את הידע, הכלים והמיומנות הנדרשים לתחזוקה של טיפול חרסינה לשיניים. באופן טבעי, החרסינה נוטה לשנות את הצבע שלה עם הזמן. במקרים כאלה, יש צורך במעורבות של בעלי מקצוע שיידעו האם הפתרון המתאים הוא להוסיף את החומר, ללטש אותו או להחליף אותו לגמרי.

תחזוקה נכונה הופכת כל טיפול חרסינה לשיניים לטיפול קבוע ועמיד לאורך שנים. אחת לכמה שנים רק מגיעים למרפאה, בודקים באופן כללי שהכול תקין ומבצעים התאמות מבחינה אסתטית. בכל אחד מההקשרים האלה, הדגש הוא על כך שהטיפול האסתטי אינו מסוכן וגם אין לו תופעות לוואי.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא