איך נפטרים מ- MAN BOOBS

גינקומסטיה היא בעיה אשר משפיעה על גברים רבים

גיל ההתבגרות הוא גיל המאופיין בניסיון מתמיד לבנות דימוי גוף יציב. דימוי הגוף שלנו בגיל ההתבגרות משתנה במהירות, ומושפע מהמאפיינים האישיים של הגדילה שלנו, בין אם הצמיחה הגופנית, או הצמיחה המנטלית. דווקא בגיל ההתבגרות, בו תפיסת הערך האישי שלנו מתחילה להתעצב, מתחילים חלק מהגברים לפתח גינקומסטיה. גינקומסטיה היא למעשה התפתחות של רקמת השד. לכל גבר כמות מסויימת של רקמת שד, אשר ללא גירוי הורמונאלי מתאים לא תתפתח. סף הרגישות של רקמת השד לגירוי ההורמונלי משתנה בין בנים, ולכן כמות אסטרוגן שהייתה גורמת אצל גבר אחד לפתח גינקומסטיה, לא תראה שום סימן אצל גבר שני.

 

איך נפטרים מman boobs?

גינקומסטיה מתפתחת פעמים רבות בגיל ההתבגרות, אך היא עשויה בהחלט להתחיל גם בגילאים מוקדמים או מאוחרים יותר. חשוב מאוד לשים לב לתופעה ולטפל בה מוקדם ככל האפשר, כדי למזער את הפגיעה בדימוי הגוף ולמנוע בושה. ישנן מספר דרכים להיפטר מman boobs, דרכים אלו כוללות בין השאר:

  • ניתוח הסרה: ניתוח ההסרה של רקמת השד נקרא מסטקטומי. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה, ובמסגרתו מוסרת רקמת השד, ורקמת השומן המקיפה אותה. הניתוח הוא פתרון סופי לבעיה, ולאחריו לא אמורה להישאר רקמת שד שתוכל לחזור לצמוח. הטיפול הוא מהיר ויעיל, אך מאחר ומדובר בטיפול פולשני יש לו מידה של סיכון.
  • המתנה: השינויים ההורמונליים בגיל ההתבגרות הם מהירים וחדים. פעמים רבות חלק מההופעות המהירות של גיניקומסטיה עשויות לחלוף כאשר המצב ההורמונלי יתאזן. חשוב להתייעץ ברופא, כדי שתדעו כמה זמן לחכות והאם השינויים עדיין הפיכים.
  • הרזיה: חלק מהשינויים ההורמונליים הגורמים לגינקומסטיה נובעים מעודף של רקמת שומן בגוף. רקמת השומן משפיעה על כמויות ההורמונים, ועלולה להחמיר את הבעיה כאשר חלק מהשומן העודף יתמקם באזור החזה. לכן, פעמים רבות פתרון נהדר לגינקומסטיה הוא התחלה של דיאטה ומעבר לאורך חיים בריא יותר. ההשפעה עשויה להיות חזקה יותר כאשר הגינקומסטיה מופיעה בגילאים מאוחרים יותר אצל הסובלים מעודף משקל.
  • בדיקה אנדוקרינית: לעיתים, המקור של הצמיחה של רקמת השד הוא מאי סדירות הורמונלית המחייבת טיפול. ישנם מספר הורמונים ותסמונות העלולות לגרום לבעיה, ולכן כדאי להתייעץ עם אנדוקרינולוג ולבצע בדיקה מלאה.

 

אסור להזניח את הטיפול בנושא

גיל ההתבגרות הוא גיל בו הנפש מתעצבת, והאדם מקבל את האופי הסופי שלו. פעמים רבות, השנים של גיל ההתבגרות הם שנים שחרוטות במוחנו, וההשפעה שלהם על האישיות שלנו נמשכת שנים ארוכות אל תוך העתיד. בנוסף, ההתפתחות של המיניות בגיל ההתבגרות היא חדה ומהירה, ולכן, חשוב מאוד לא להזניח את הטיפול בבעיות כמו גינקומסטיה. נסו להתחיל את הטיפול בבעיה במהירות על ידי התייעצות רפואית עם בעלי מקצוע בעלי ידע בנושא, ואל תנסו להתכחש לה או להימנע מהתמודדות עמה.

רופאים מנתחים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא