איך עושים סתימה בשן שלב אחר שלב

סתימה בשן יכולה להגרם כתוצאה מחוסר בהיגיינת הפה, חוסר בתזונה נכונה. מה היא סתימה בשן, מי צריך אותה ומה הם דרכי הטיפול. החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע ההכרחי בנושא סתימות בשיניים.

 

מהי סתימה בשן?

כשאנו מדברים על סתימה בשן אנו מדברים על טיפול שיניים שכיח ביותר, חור בשן יכול להיגרם בעקבות חוסר היגיינת הפה, חוסר בפלואוריד בחלל הפה, ולרבות מהרופאים היום תזונה לא נכונה יכולה גם היא לגרום להיווצרות רבה של חיידקים ועששת.

החיידקים והעששת מתמקמים על שיני המטופל ומתחילים אט אט לגרום לריקבון. ככל שנגלה בשיני המטופל את החור בשלב מוקדם יותר, כך הסיכוי שהסתימה תספיק לטיפולו. ככל שהטיפול ידחה עלול המטופל לחוות טיפול מורכב שיכול להוביל במקרים מסוימים לעקירת השן.

שן

 

אף אחד לא רוצה חור בשן – על הליך סתימת השן

ראשית לפני הליך הסתימה, אנו ממליצים לבצע בירור על מרפאת שיניים איכותית באיזור מגוריכם. לצורך העניין אם אתם גרים בלוד, תחפשו רופא שיניים בלוד. כך בכל מקרה של בעיה עתידית תוכלו במרחק נסיעה קצרצר להגיע אל רופא השיניים מבלי לפספס יום עבודה או לסבול מכאבים בלתי נסבלים נסיעה של כמה שעות. אנחנו עדים בשנים האחרונות בעזרת שימוש באדם מקצועי כמו חוקר פרטי לתופעה בה רופאים ללא רישיון הפעילו קליניקות לבריאות השן, לכן אל תתביישו ובקשו מהרופא המטפל שלכם אסמכתאות ואת רישיון הרפואה שלו. בריאות השיניים שלכם היא לא צחוק.

 

סתימה בשן הוא תהליך בו מסירים חלק ממבנה השן הנגוע בעששת, אחרי זה מתבצע ניקוי של האזור הנגוע ושל חלל הפה ולאחר מכן החלל בשן הפה ממולא בחומר הסתימה. חומרי המילוי מחזירים לשן השבורה את הצורה ההיגיינית והאסתטית שלה ועוזרות לה למנוע מצב של עששת ובקטריות בשיניים. ישנם עשרות סוגים של חומרי מילוי. חומרי המילוי הנפוצים ביותר כיום הם – פורצלן, שרף, אמלגם(תשלובת של כסף, כספית, נחושת, בדיל ואבץ), קומפוזיט וזהב.

 

כפי שכבר ציינו יש מספר רב של סוגי סתימות, רק בעזרתו של רופא שיניים מיומן תוכלו להתאים את הגוון המדויק של הסתימה לצבע השיניים שלכם, כך שכמעט ולא יהיה ניתן לראות את הסתימה כלל ולשמור על מראה שיניים חזק ובריא.

 

איך למנוע מלכתחילה את המצב

למה לנו להגיע למצב של סתימה בשן אם נוכל בעזרת כמה שלבים פשוטים גם לחסוך המון כסף וגם לדאוג למראה אסתטי ובריא יותר. בעזרת הייגינה טובה, ניקוי השיניים באופן יום-יומי עם מברשת שיניים וחוט דנטלי, הגעה לשיננית אחת לשנה לניקוי שיניים הכולל ניקוי אבנית ופלורואיד ובנוסף לרופא השיניים למעקב. שמירה נכונה על תזונה. והכי חשוב, אם יש ספק אין ספק! ברגע שאתם מרגישים כאב בשיניים לא להתעלם ולהגיע באופן בהול למרפאת השיניים הקרובה על מנת להסיר כל צל של ספק. עם קצת תשומת לב, תוכלו לחייך את החיוך שתמיד רציתם.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא