5 השפעות חיוביות של גת על האדם:

שימוש בצמחים טבעיים לצורך מטרות שונות צובר יותר ויותר תאוצה בקרב האוכלוסיה.

שימוש בצמחים אלו כגון מריחואנה וקנאביס נעשה פעמים רבות על בסיס יומיומי אצל חלק מהאנשים.

אחד הצמחים ממשפחה זו הוא צמח הגת, שהמודעות בישראל גדלה מאוד.

אז מה זה הצמח הזה? ומהם יתרונותיו? את התשובות לשאלות אלו ריכזנו עבורכם במאמר הבא.

מה זה גת? בשמו המדעי הוא נקרא קאת נאכלת, והוא שייך למשפחת צמחים שנקראת קלסטריים שעליו משמשים ללעיסה. פעולת הלעיסה הזו, משמשת להוצאת החומרים הפעילים בו – הקאתין והקאתינון, וכך הם מגיעים למיצוי מלא. החומרים הללו משפיעים על המצב רוח המשתנה מאדם לאדם. מלבד עובדה זו, לגת יש יתרונות בולטים שמשאיר את מתחריו הרחק מאחור ונותן לו כבוד ברשימת התרופות הטבעיות. אספנו בשבילכם חמישה מיתרונותיו הבולטים ביותר:

 

הרזייה

החומרים המצויים בגת ידועים כמדכאי תיאבון. הקאתין והקטינון משתחררים אל מערכת הדם, ומסייעים בתחושת שובע שנמשכת לאורך זמן, מה שמשפר מאוד את ההרזייה אצל אנשים הסובלים מהשמנת יתר. בנוסף, הגת גורם לעוררות ומפיג את תחושת העייפות, ככה שיש מרץ לעשות פעילות ספורטיבית.

 

הגברת הפוריות

במחקר שנעשה בלונדון לפני יותר מעשור, נמצא שהחומר קאתין המצוי בגת, משפר את איכות הזרע. במחקר הזריקו את החומר לתאי זרע של חולדות  ובני אדם, ומצאו שחומר זה ממריץ את הזרעונים ועוזר להם בשלב הפריית הביצית. בנוסף החומר המופעל בגת, יכול לעזור לזוגות המנסים להרות כאשר הם לוקחים זאת ביחד. בעקבות מסקנות אלו, חוקרים פיתחו טיפולי פוריות הנעשים באמצעות הזרקת חומרים המצויים בגת.

 

הגברת החשק המיני

בגת ישנם חומרים ממריצים אשר עוברים אל מערכת הדם. בעקבות זאת  כלי הדם מתרחבים וכידוע, הרחבה של כלי הדם  מעוררת זקפה אצל הגבר. בנוסף ישנם אנשים שטוענים שבעדה התימנית נשים לועסות גת, וכך הן "מתרככות",מה שגורם להן  להיענות יותר לפעילות מינית.

 

זמינות

הגת הפך למוצר פופולארי בישראל, בגלל יתרונותיו הבולטים שפירטנו כאן. בעקבות זאת הוא נמכר בכל מיני מקומות כגון מועדונים בצורת משקה, או שכמו שידוע, כסם ה"חגיגת". בעקבות פגיעה רבה של משתמשים בסם החגיגת, הוחלט  שהגת יימכר רק בצורתו הטבעית, ולכן רק כך הוא חוקי בישראל, וכן גם גידולו כאן – מה שהופך אותו לנגיש וזמין לכל שימוש.

 

ויטמינים

הגת מכיל שורה ארוכה של ויטמינים הבריאים לגוף. חלק מהם מצויים פי 9 יותר מכמות בירקות העליים. למשל, הוא שופע בברזל, מכיל ויטמין סי וסידן פי 9 יותר מבברוקולי. בנוסף, הוא עשיר בבטא קרוטן, שגם הוא פי 9 מברוקולי.

כמו שראינו כאן הגת שופע ביתרונות רבים, מה שעושה אותו למוצר כדאי וכן תרופה טבעית שיכולות מאוד לעזור לאנשים הסובלים מבעיות אלו. בקיצור, אם אתם סובלים מבעיות כמו אלו שעלו כאן – רוצו לנסות גת.

 

צמח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא