לחיות בפתח תקווה ולהקים חברת מוצרי בריאות בארה"ב

החיים בפתח תקווה, או בכלל בישראל, יכולים להיות מסובכים ואף להציב אתגרים מורכבים על כל צעד ושעל, אבל גם אם תשאלו, תגלו שרוב הישראלים מעדיפים להשאיר בארץ ולפעול למען שיפור איכות החיים שלהם בלי לוותר על החיים בארץ הקודש, כל שכן בעיר שאין לה תחליף – פתח תקווה.

אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להשאיר בבית ולהרגיש בחו"ל?

 

פתיחת חברה בארה"ב – מה זה אומר?

חברות אמריקאיות נחלקות לשני סוגים:

תאגיד – Corporation

או חברה בע"מ – LLC

הדבר הראשון שיש לעשות כאשר רוצים להקים חברה בארה"ב הוא לבחור את סוג החברה אותה אתם רוצים לפתוח, בהתאם לתנאי המיסוי השונים ובהתאם לצרכי החברה שלכם. לאחר מכן, חשוב לבחור את המדינה בה תרשמו את החברה שלכם.

אמנם כל חברה אמריקאית, או חברה הפועלת בתחומי ארה"ב חייבת לשלם מס פדרלי – כלומר לממשלת ארה"ב, אך מיסוי חברות בארה"ב מחייב כל חברה לשלם מס גם למדינה בה היא רשומה. חוקי המיסוי משתנים בין מדינה למדינה וכך אפשר למצוא שתי מדינות בהן לא גובים מס חברות כלל, לעומת מדינות אחרות, בהן שיעורי המס משתנים, כמו גם אופן החישוב של שיעורי מס אלה ועוד.

שני שלבים אלה בפתיחת חברה, הפועלת בתוך גבולות ארה"ב, חייבים להתבצע מתוך שיקול והיכרות טובה עם חוקי המיסוי האמריקאים, כמו גם חוקי מערכת הבריאות, תקנות מקומיות שונות וכן הלאה. משום כך, הדרך הבטוחה ביותר להקים חברה בארה"ב היא בסיוע וליווי מקצועי של רואה חשבון אמריקאי, בקיא בחוקים אלה.

 

להקים חברה למוצרי בארה"ב – מהם האתגרים?

בישראל תחום החברות הדיגיטליות למוצרי בריאות משגשג, אבל בארה"ב חוקי המשחק הם קצת שונים. מערכת הבריאות האמריקאית מתנהלת בצורה שונה מאשר בישראל ולכן עשוי להתעורר קושי בעת הגשת הבקשה לאישורים הרלוונטיים לפתיחת החברה, אם הדבר נעשה באופן לא מדויק.

מנגד, חושב לזכור שהשוק האמריקאי מקבל בזרועות פתוחות את החנויות הדיגיטליות, פשוט בזכות העובדה שהן מציעות מידה רבה של חיסכון. יחד עם זאת, חשוב לדעת גם כי ה FDA מעדיף לאשר יצרנים לפי סוג המוצרים שהם מייצרים ולא לאשר מוצר ספציפי ולהשתמש בידע הזה כדי להקל על החדרת המוצר לשוק האמריקאי.

לבסוף, כדי להביא את החברה לכדי מכירה מוצלחת של המוצרים, חשוב להוכיח לצרכנים את התועלת שבמוצר, את השיפור שהוא מביא איתו לאיכות החיים ואת החיסכון הכספי שהרכישה דרך החברה שלכם מציעה להם.

 

לסיכום

הקמת חברה למורי בריאות אינה עניין פשוט, אך הוא בהחלט אפשרי, כאשר מבצעים אותו באופן מושכל, זהיר ומחושב. לכן הדרך הבטוחה לבצע מהלך כזה הוא בעזרת רו"ח אמריקאי.

 

שני בקבוקוני בריאות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא