כאבי גב – תרופות סבתא

פעמים רבות בחיי היום יום שלנו אנחנו סובלים מכאבי גב קלים וקשים שמקשים עלינו לנהל את אורח היום יום הרגיל שלנו.

כאבי גב אלו עלולים להוות מטרד רציני, למנוע ממנו לבצע עבודות פיזית ואף לנוע באופן חופשי.

כאשר אנו נשאל את האנשים מסביבנו כיצד לפתור את בעיות אלו הם בדרך כלל ימליצו על תרופות סבתא שונות, חלקן יעילות יותר וחלקן יעילות פחות.

להלן רשימה חלקית של מספר תרופות סבתא יעילות שיסייעו ויקלו על כאבי הגב:

 

כורכום

לכורכום יש סגולות רבות שגורמות לו להיות לעזר רב עבור טיפול בבעיות בריאותיות. הכורכום הוא אנטי דלקתי והא מסייע בשיפור זרימת הדם בגוף ולכן שימוש בו בזמן כאבי גב מכל סיבה יקל על הכאבים בצורה משמעותית. מומלץ ליטול את הכורכום כמיצוי וכך לזכות בהשפעה אפקטיבית, יעילה וחזקה מאוד. את המיצוי ניתן לקנות בחנויות הטבע השונות.

 

מומיו וציפורני השטן

שתי דוגמאות נוספות לתרופות סבתא יעילות ואפקטיביות לטיפול בכאבי גב הן מומיו וציפורני השטן. המומיו או הזהב השחור הוא חומר בעל טעם עכור ומר בצורת זפת. חומר זה יעיל מאוד לטיפול במפרקי הגוף, הוא אנטי דלקתי ואנטי אוקסידנט ולכן הוא יקל על כאבי הגב שתחוו.

תרופת סבתא נוספת היא הרפגופיטום- ציפורני השטן. זהו צמח מרפא מיוחד שמגיע מאפריקה. לצמח זה סגולות שונות שבזכותן הוא יעיל על דלקות מסוגים שונים.

 

שימוש בתערובת שמנים

קיימים שמנים אתריים רבים שיסייעו בטיפול בכאבי גב. אנו ממליצים לכם להשתמש בתערובת שמנים מיוחדת שמכילה: שמנים משככי כאבים כגון שמן ווינטרגרין, שמנים אנטי דלקתיים ושמנים שיסייעו עם כאבי שרירים. עסו את האזור הכואב יחד עם השמנים הללו וכך תקלו על כאבי הגב ותוכלו להתנהל ללא כאבים.

 

טיפים נוספים:

אם אתם סובלים מכאבי גב אנו ממליצים לכם להקפיד על מספר דברים חשובים:

ראשית, הקפידו על שתיית מים רציפה במהלך כל היום. חוסר במים עלול לגרום לחוסר זרימת דם שתביא תקיעות ותיצור כאבי גב שיעיקו ויקשו עליכם. שנית, חזקו את שרירי הליבה על ידי תרגילי בטן. חיזוק של שרירים אלו ישפרו את יציבת גופכם, יקטינו את העומס על החוליות ויקלו על כאבי הגב. שלבו עם תרגילי הבטן פעילויות גופניות ומתיחות שונות כגון: יוגה, פילאטיס, שחייה וכדומה. בנוסף, מומלץ לשחרר את השרירים בעזרת אמבטיה חמה עם מלח אנגלי. למלח סגולות מרפאות שונות ולכן האמבטיה תסייע להרפיית הגוף והגב, לטיפול אנטי דלקתי ולחיטוי האזור.

אם אתם סובלים מכאבי גב חמורים, נסו להיעזר באחת מתרופות הסבתא המפורטות לעיל והקפידו על יציבה נכונה על מנת למנוע החמרה של הכאבים. בנוסף, מומלץ להימנע ממתחים, דאגות ולחץ משום שהם יגרמו לשרירי הגב להימתח ולכאבים להחמיר.

 

כאב בגב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא