כמה אחוזי שומן ניתן לאכול על האש מבלי לפגוע בחיטוב?

אנחנו מאמינים שאם הגעתם למאמר הזה אתם אוהבים בשר. לא סתם אוהבים, בשר, אלא מאוד. יש אירוע על האש ואתם רוצים לאכול אבל רגע, יש רק דבר

אחד: אתם בתוכנית אימונים הכוללת תזונה של חיטוב. אז מה עושים? יש הרבה שומן בבשר הרי, אבל אתם מתים לאכול קצת בשר להנאה, האם אתם חייבים

לוותר על זה? במאמר הזה נדבר על סוגים של שומן, על לעשות חיטוב נכון והאם אתם חייבים להפחית את הצריכה בשומן?

 

סוגים של אחוזי שומן

ישנם עקרונית שני סוגי שומן שאתם צריכים להכיר. השומן השלילי והפחות טוב זה השומן שנמצא ברקמות השומן. שומן מהסוג הזה זה שומן שאנחנו צריכים להיות יותר עדינים יותר ולהיזהר לא לצרוך יותר מדי ממנו, שכן הוא יקשה מאוד על תהליך החיטוב.

הסוג השני של השומן, שהוא נקרא שומן חיובי, שהוא שומן מאוד שימושי עבור הגוף שלנו, הוא מאפשר לנו פעילות תקינה וחשוב מאוד לצרוך אותו.

גם השומן שנמצא ברקמות השומן בסופו של דבר חיובי, אך יש לשים לב לקצב הצריכה שלו שכן הוא בהחלט לא מסייע לנו להתחטב

 

האם חייבים להפחית את הצריכה בשומן בשביל חיטוב אפקטיבי?

עקרונית לבשר למרות אחוזי השומן הגבוהים, יש המון חלבון. וחלק אינטגרלי וחשוב מאוד מהחיטוב הוא כמובן לאכול המון, אבל המון חלבון. אז לפחות יש לנו כאן יתרון. למרות שאנחנו רוצים כמובן להשיל את אחוזי השומן מהגוף שלנו בשביל לחשוף את השרירים והקוביות בבטן בפרט, צריך גם לשמור לאורך התהליך על מסת השריר, שזקוקה לחלבון.

אז כן, אתם צריכים להפחית שומן, אבל כמה? זה לא פשוט שכן הגוף שלנו מורגל להשתמש בשומן שאנחנו צורכים באופן שגרתי לפירוק לאנרגיה, הדלק שלנו לאורך היום. ברגע שאנחנו מתרגלים לאכול פחות דברים שומניים, הגוף מתחיל לעבוד באורח יותר יעיל, ולהשתמש בשומן יותר טוב.

אז כן, צריכים לאכול פחות שומן, אבל לא רצוי להפחית באורח קיצוני, ומותר לאכול פעם בשבוע משהו מפנק, כמו למשל על האש (מידע נוסף על גרילים, ניתן למצוא כאן – https://www.bbq.co.il)

 

סיכום – חיטוב ובשר

חיטוב הוא תהליך לא פשוט בכלל, הוא דורש מאיתנו להסתגל להרגלים ופרקטיות חדשות שאנחנו בכלל לא רגילים אליהם, וזה בעיקר קשה בהתחלה.

אבל כמו שכתבנו, בסופו של דבר, הגוף מתרגל. חיטוב דורש מכם עבודה קשה ולא פחות חשוב התמדה. אבל אתם לא חייבים לסבול.

בתוכניות חיטוב מותר בדרך כלל לאכול פעם בשבוע משהו שהוא טעים לכם והוא פחות בריא. זה בסדר. אתם לא צריכים לסבול ממש או להיכנס למצב נפשי שלילי בגלל שאתם רוצים להיראות יותר טוב, זה ממש לא המצב.

ולמרות כל מה שנאמר, אתם כן צריכים להקפיד לשקול את האוכל שאתם אוכלים, לעשות מעקב הדוק וכמובן לא לעשות יותר מצ'יט מיל אחד בשבוע!

תקשיבו למי שמנחה אתכם לאורך התהליך, התזונאי או מאמן הכושר האישי שלכם, הם יודעים הכי טוב.

 

מטר עגבניה ועט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא