3 סיבות למה לא לעשות ניתוח כפתורים

ניתוח כפתורים נחשב לניתוח השכיח ביותר בעולם הרפואה המודרני, אך עם זאת רבים אינם מודעים לסיכונים הכרוכים. להלן שלוש סיבות מדוע לא לעשות ניתוח כפתורים.

ניתוח כפתורים – סכנות

  1. החרפה של הדלקת – ניתוח כפתורים הוא כאמור ניתוח נפוץ ביותר אשר מתבצע כמעט בכל יום בבתי חולים בכל רחבי הארץ. לאור העובדה כי מדובר בניתוח פולשני, בו יש פתיחה של תעלת האוזן עלול להתרחש מצב בו תהיה החרפה של הדלקת כתוצאה מפתיחה לא נכונה של התעלה, וזאת כתוצאה ישירה מזיהומים אשר מצוים על גבי המכשור הרפואי. לכן, מדובר בפצורה אשר יש לקחת אותה בכובד ראש, בייחוד בכל הקשור להחרפה של הדלקת וביצוע פעולות פולשניות נוספות בכדי לשלוט בדלקת.
  2. ירידה בשמיעה – ביצוע של ניתוח כפתורים מתבצע לרוב לאור ירידה באיכות השמיעה של הילד או המבוגר. מדובר בבעיה נפוצה ביותר, אשר כאמור הפרוצדורה המקובלת הייתה הליכה לניתוח כפתורים, אשר הוא ניתוח אשר נעשה תחת הרדמה מלאה באמצעות מחט מיוחדת אשר מוחדרת לשכבה העדינה של תעלות האוזניים. אחד הסיכונים השכיחים ביותר בביצוע של ניתוח כפתורים טמון בירידה באיכות השמיעה. למעשה, ביצוע לא מדויק של החדרה של המחט עלול לנקב את עור התוף, ובכך לגרום לירידה משמעותית באיכות השמיעה. מדובר בסיכון שכיח ביותר אשר מתרחש לא מעט, כאשר ירידה באיכות השמיעה משמעותה גם ירידה באיכות החיים ושימוש בעזרים חיצונים.
  3. ירידה בלחץ דם ודופק – לאור העובדה כי מדובר בניתוח פולשני אשר מתבצע בחדר הניתוח, עלול להתרחש מצב בו יהיה סיבוך אשר כרוך בהרדמה. ניתוח כפתורים מתבצע בהרדמה מלאה, כאשר בחדר הניתוח נוכח מרדים. אולם, ממחקרים רפואיים אשר בוצעו בעקבות ניתוחי כפתורים רבים בעולם הסתבר כי בעקבות הרדמה כללית עלול להתרחש מצב בו נתיב האוויר נחסם, וכתוצאה ישירה מכך תתרחש ירידה פתאומית בלחץ הדם, כמו גם בדופק, זאת לאו הכנסה של צינורות לקנה הנשימה. בנוסף, עלולים להתרחש מקרים בהן תתרחש תגובה אלרגית.

רופא וחולה

טיפול בדלקות אוזניים ואובדן שמיעה – ללא הליכה לניתוח

כיום, ישנו פתרון אופטימלי בעבור אלו אשר סובלים מבעיות באוזניים והוא – איירפופר. מדובר במכשיר חדשני אשר אושר ע"י רשות הבריאות הארצית האמריקאית, והוא למעשה מאפשר לבצע טיפול לא פולשני באמצעות מכשיר אשר מחדיר אוויר דחוס אל תוך התעלות, ובכך מייבש את הנוזלים ומאפשר להשיב את השמיעה באופן משמעותי ואיכותי. האוויר הנקי אשר מוחדר לתוך תעלות האוזניים פותח, מנקה ומאוורר את האוזן ובכך מאפשר לנוזלים באוזניים להיספג ברקמות. בניגוד לניתוח כפתורים, אין תופעות לוואי ואין גם צורך בלקיחה של אנטיביוטיקה, אלא ניתן לראות תוצאות מהטיפול הראשון. למידע נוסף אודות ניתוח כפתורים באתר של Earpopper, צרו אתנו קשר במספר 03-7362277.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא