מהו ניתוח מיני מתיחת בטן?

ניתוח מיני מתיחת בטן הוא ניתוח אשר מאפשר לקבל בטן שטוחה ומראה שעון חול יפהפייה. מי יכול להיות מועמד לעבור אותו, כיצד הוא מתנהל וכמה זמן אורך תהליך ההחלמה? להלן המדריך המלא.

 

מהו ניתוח מיני מתיחת בטן?

ניתוח מיני מתיחת בטן הוא ניתוח אשר במסגרתו מסירים את עודפי השומן באזור הבטן ומטרתו היא להחזיר את מראה שעון החול וכן ליצור בטן שטוחה. משום כך, נחשב ניתוח מיני מתיחת בטן לאחד הניתוחים הפוצים בעולם הרפואה האסתטית, וזאת לא מעט גברים ונשים "סוחבים" עמם עודפי עור כתוצאה משמנה וכן שינויים אשר מתרחשים לאחר הלידות אצל נשים באזור הבטן, בעיקר לאחר ניתוח קיסרי. לבטן משמעות אסתטית גבוהה מאוד אשר משפיעה על תחושת הדימוי והנראות, ולכן גם שיפולים קטנים  באזור הבטן התחתונה עשויים להפריע מאוד לשגרת החיים ולרמת הביטחון והדימוי העצמי. הניתוח מיועד בעבור נשים וגברים אשר מעוניינים לעבור ניתוח פולשני פחות מניתוח בטן מלא, וזאת לאור העובדה כי מיני מתיחת בטן מתמקד באזור הבטן התחתונה בלבד, ולכן מדובר בזמן החלמה קצר יותר כמו גם צלקת אשר כמעט ואיננה נראית לעין.

אישה לאחר הטיפול

האם הניתוח מתאים לכולם?

ניתוח מיני מתיחת בטן מתאים הן לגברים והן לנשים, אולם חשוב להגיע לניתוח כאשר אתם יציבים מבחינת המשקל, לפחות חצי שנה לפני, ומקסימום חריגה של 5 קילו. בנוסף, אם אתם מעשנים יש להפסיק לעשן לפחות שלושה שבועות טרם הניתוח, וזאת בשל סיבוכים אפשריים אשר עשויים להתרחש במידה והנכם מעשנים.

 

כיצד מתנהל הניתוח?

לפני הניתוח, תתבקשו למלא שאלון רפואי הכולל את ההיסטוריה הרפואית שלכם, משקל, גובה, הרגלי אכילה ועוד. נשים צריכות לציין לגבי ניתוחים קיסרים ומספר לידות, כמו גם לגבי תכנון ילודה. חשוב מאוד לפרט ככל האפשר וזאת בכדי שהבדיקה הפיזית אצל הפלסטיקאי תהיה מלאה ונכונה. במהלך הבדיקה יילקחו מידות מדויקות של עודפי השומן, היקפים וכן תיבדק רמת הרפיון בין שרירי הבטן. בנוסף, ייבדק האם ישנם בקעים אשר נפוצים מאוד אצל הסובלים מעודף משקל באזור הבטן. לאחר תיאום ציפיות במהלכו יימסר לכם כל המידע אודות מהלך הניתוח וכן הסיבוכים האפשריים. הניתוח הינו ניתוח קצר יחסית אשר במהלכו נעשית מתיחה של הבטן התחתונה בהרדמה מלאה.

 

כמה זמן לוקח להחלים מניתוח מיני מתיחת בטן?

זמן ההתאוששות מהניתוח הוא קצר ועומד על שבועיים עד שלושה שבועות, אולם חשוב לזכור כי מדובר בתהליך החלמה אישי. חשוב לשמור על תזונה נכונה ומבוקרת בעת תהליך ההחלמה, להימנע מעישון וכן להימנע מפעילות גופנית מאומצת, אלא רק לאחר אישור בכתב מהרופא כי הצלקות הגלידו וכי אתם יכולים לחזור לשגרה. לקבלת פרטים נוספים אודות הניתוח, היכנסו לאתר של ד"ר בני מיילק, מנתח פלסטיק בכיר.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא