מה חשוב שיהיה בעמוד אינסטגרם למאמן לאורח חיים בריא

היום יותר מתמיד, עמוד האינסטגרם של מאמני כושר לאורח חיים בריא צריך להיות חי ובועט.

זאת על מנת להעניק השראה לצופים ולגרום להם לאכול בריא ולשמור על כושר.

המאמר יפרט על החשיבות ומה צריך ולא צריך שיהיה בעמוד כזה.

 

אל תגרמו לנשים אחרות לקנא

מאמנות רבות לאורח חיים בריא מעלות בעמוד האינסטגרם שלהן שיעורי ספורט אינטנסיביים בלבוש מינימלי של ביקיני וגוף חטוב למשעי. כאשר מעלים תמונות כאלו הן אומנם נותנות השראה, אך הן עלולות אף לעורר קינאה במיוחד אצל נשים שאינן חטובות. לכן חשוב להתלבש באופן ספורטיבי ולגלות פה ושם קימורים אך לא בהגזמה.

 

תנו עצות מועילות

מאמני כושר המייעצים על תזונה נבונה ותרגילי כושר צריכים לעשות זאת בסרטונים קצרים שימשכו תגובות באינסטגרם כמו: עשיתי זאת וירדתי במשקל, עזרתם לי מאוד וכד'. ככל שהתגובות יעידו על התנסות ואינטראקציה, כך גם העמוד יהיה חשוף למשתמשים נוספים שיהפכו להיות עוקבים שלכם. בנוסף, יש לייעץ מתוך ניסיון ומומחיות שיש בסיס רפואי או ניסיון אישי מאחוריהם ולא על פי השערות. לא כל מה שמתאים למישהו אחד יתאים גם למישהו אחר ויש תמיד להדגיש זאת בתכנים.

 

פרסמו הצלחות מוכחות

מומלץ לפרסם בעמוד האינסטגרם המלצות וחוות דעת מאנשים שהלכו בדרכם והצליחו. תוכלו לעשות זאת בצירוף תמונות של לפני ואחרי, עדויות של אנשים שירדו במידות, תמונות של גברים שצברו קוביות בבטן מהאימונים שלכם, קבוצות ריצה חייכניות על חוף הים וכד'. כל אלו יוסיפו לעמוד שלכם והם למעשה כרטיס הביקור שלכם. כשאנשים רואים הצלחות הם מושפעים מייד ורוצים גם להידמות ולהצליח כמו אחרים.

 

עדכונים על בסיס יומי

חשבון האינסטגרם שלכם צריך להיות מעודכן על בסיס יומי בפרסומים יעילים לאורח חיים בריא. התמידו בהעלאה של 2-3 פרסומים ליום בשעות בהן העוקבים שלכם גולשים ובכל פעם עדכנו נושא אחר הקשור לאורח חיים בריא או נושא בהמשכים. למשל, מה אכלתי בבוקר, בצהרים ובערב וכד'. אל תלאו את העוקבים שלכם במילים מיותרות. היו מדויקים, פרקטיים ונכונים למשימה.

 

אינטראקציה עם הלקוחות

עמוד האינסטגרם שלכם צריך להיות פעיל ובעל אינטראקציה גבוהה עם העוקבים שהם למעשה הלקוחות שלכם. כלומר, לקבל מהם תגובות ולייקים על הפרסומים שלכם, להגיב על התגובות שלהם ולעקוב אחריהם, לגרום להם לשתף את הפרסומים שלכם ועוד. ככל שהאינטראקציה שלכם עם העוקבים תהיה גבוהה יותר, כך תחשפו לעוקבים נוספים ותוכלו למנף את העסק שלכם. בנוסף, כאשר אינסטגרם מזהה אינטראקציה גבוהה הוא חושף אתכם למשתמשים נוספים שלבסוף הופכים לעוקבים שלכם. ישנם מאמנים שקונים עוקבים, לייקים ותגובות ממשתמשים אמיתיים ובאמצעות ספק מקצועי. כך למעשה העסק שלהם מתרחב, מרוויח יותר, חשוף לקהל גדול יותר והמאמנים הופכים לפופולריים מהר מאוד.

כושר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא