אחת ולתמיד – מסאז' זה בריא?

רובנו מתייחסים למסאז' כאל רגע הפינוק האולטימטיבי, אבל האם אנחנו באמת יודעים את היתרונות המשמעותיים שיש למסאז' על הגוף והנפש? אם גם אתם תהיתם פעם האם מסאז' הוא יותר מ45-60 דקות של הנאה ויש בו גם צד בריאותי ומועיל – הכתבה הזאת בשבילכם

מעטים האנשים שיציעו להם מסאז' ויסרבו – מדובר באחת הפעילויות הכי מפנקות ונעימות, שקיימת בשוק כרגע, שמשאירות אותנו עם אנרגיות טובות ותחושה של רוגע למרבית שעות היום. אך לא כולם יודעים שלצד המפנק של המסאז' ישנו גם צד בריאותי מוכח, שעובד בצורה אינטנסיבית ביותר בעולם של הספורטאים בעיקר, והוא מתמקד בהרפיית שרירים, בעיות בריאותיות (כרוניות או כלליות), הפחתת לחצים, חיזוק הגוף, שיקום הגוף לאחר ניתוח/טראומה, דלקות ואף ישנן עדויות רבות המעידות גם על השפעה חיובית על הצד הפסיכולוגי.

מסאז' כרפואה אלטרנטיבית

מעבר לכל התכונות הטובות של המסאז' שפירטנו עד לנקודה זו, ישנם כמה יתרונות מובהקים כמו העובדה העיקרית שהמסאז' מהווה לעיתים רפואה אלטרנטיבית או משלימה, מוכחת ויעילה מאוד, בנוסף לטיפולים הקונבנציונליים שרבים מהאנשים בוחרים לקחת. מדובר על אותן תופעות המשפיעות מאוד על איכות החיים והופכות אותו לירוד יותר, כמו דלקות בפרקים ובשרירים או כאבים כרוניים שמקשים על הפעילויות היומיומיות הפשוטות ביותר, אך עיסוי ממוקד יכול להוות אלטרנטיבה אף לתרופות ולמשחות המוצעות בשוק.

מאסז'

יתרונות המסאז'

נתחיל בעובדה הפשוטה שמגע הידיים והלחצים השונים, שהמעסים מפעילים על הגוף, משפרים את זרימת הדם ומסייעים בניקוי רעלים. מעבר לכך, המסאז' מחזק את המערכת החיסונית, עוזר לכאבים ומצבי רוח של נשים לפני הווסת, מטפל בכאבי ראש ומיגרנות, משפר את הריכוז והחדות, עוזר להקל על דלקות וכאבים שונים, והיתרון הטוב ביותר – משפר את איכות השינה שלנו.

עיסויים בריאותיים

בין הסוגים הרבים של העיסויים ניתן למצוא עיסוי רקמות עמוק, שוודי, תאילנדי, עיסוי רפואי, שיאצו, כוסות רוח, עיסוי לספורטאים, אבנים חמות, רפלקסולוגיה ואף מסאז' המותאם לנשים בהריון.

מסאז' עד הבית

אם תמיד חשבתם על היתרון הבולט של לעשות מסאז' בסביבה הביתית האינטימית והנוחה שלכם, במקום בו אתם הכי רגועים, עם המעסה שמגיע אליך עד הבית – זהו כבר לא חלום! לא רק במקדונלדס אפשר להזמין משלוחים עד הבית, אלא גם אפשר להזמין מעסה עד הבית. זמן מגע מציעים מגוון חבילות של תעריפים שונים על פי שעה, מספר אנשים וזמן עיסוי (תוספת של 25 שקלים מעל השעה 22:30 ובסופי שבוע וחגים). כך לדוגמא, מסאז' סטנדרטי של 60 דקות לאדם יחיד עולה 250 ₪ וכך הלאה.

לא רק שמדובר בתקדים שאפשר להזמין לא רק לבית, אלא גם לאירועים שונים או למשרד, אלא גם מדובר על יחס אישי, בחירת העיסוי הרצוי כך שיהיה מותאם לכם ולצרכים שלכם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא