האם החזרי המשכנתא כל חודש משפיעים על המצב הבריאות שלכם?

כולנו מכירים את החודשים הלחוצים פחות והחודשים הלחוצים יותר מבחינה כלכלית. כיצד המצב הכלכלי משפיע על בריאותנו, הן הפיזית והן הנפשית, איך החזרי משכנתא ישפיעו על עשייתנו ומה היא משכנתא מומלצת? בואו נדבר על זה.

אז כיצד הבנקים בעצם מחליטים איזו משכנתא לתת לנו? ברגע שנבין איזו משכנתא נחשבת משכנתא בתנאים טובים, לא נצטרך להמתין לנציגי הבנקים שיואילו להציע לנו אי-אלו אופציות ללקיחת הלוואה למשכנתא, אלא נדע לבד באילו תנאי משכנתאות כדאי לנו להתעניין. כאשר ניגשים לבנק להתעניין במשכנתאות ותנאים נוחים, הבנק יחשב את משכורת הנטו שלנו תוך היצמדות להכנסה הפנויה שלנו. מה היא הכנסה פנויה? קחו את משכורת הנטו שלכם והורידו ממנה הלוואות, הוראות קבע, מזונות, תשלומי ליסינג על רכבים וכדומה. מה שנשאר, זו ההכנסה הפנויה שלכם, שהבנק לוקח בחשבון. לפי הנחיות מאוד ברורות של בנק ישראל, לא ניתן לקחת משכנתא אשר גובה ההחזר שלה יהיה יותר גבוה מחצי מההכנסה הפנויה. במילים פשוטות, אם ההכנסה הפנויה שלכם היא 8,000 ₪, תא תוכלו לקחת משכנתא גבוהה מ-4,000 ₪.

מחשבון ובית

משכנתא צמודה למדד

במקרים בהם אתם מתעניינים בלקיחת משכנתא, כדאי לבדוק תמיד היכן תקבלו את התנאים הטובים ביותר, כאלו שלא ייאלצו אתכם לעבוד מסביב לשעון ולפגוע בבריאותכם, חס ושלום. משכנתא צמודה למדד היא אחד מסוגי המשכנתאות הנפוצים בישראל, ובדרך כלל אנשים בוחרים בין 2 סוגים עיקריים של משכנתאות צמודות למדד. על פי סטטיסטיקה נכונה ל-2019, גובה המשכנתא הממוצע בישראל הוא בין 2,500 ₪ לבין 2,900 ₪.

לא פעם, אנשים "רצים" לקחת משכנתא בתנאים שנדמים להם כנוחים מאוד עם ריבית נמוכה, אך בחלוף השנים המדד משתנה, הריבית עולה ונוצר מצב בו המשכנתא משנה את תנאיה. לרוב, התנאים יהיו פחות נוחים. אז איך כל זה קשור בכלל לבריאות שלנו? האמת, בצורה הכי פשוטה ומובנת מאיליה. לא סתם פתחנו את המאמר הזה במילות פתיחה המתארות חודשים לחוצים כלכלית. אתם מצליחים לישון באותם ימים טרופים שאתם יודעים שאין לכם איך לסגור את החודש? ככל שתואילו יותר להבין את צעדיכם הכלכליים בחיים, כך תוכלו להנות משקט יחסי הנובע מתוך צעדים מחושבים שמקנים "שקט בראש".

משכנתא בתנאים טובים, מה זה בעצם?

כאשר אנחנו "קופצים מעל הפופיק", אנחנו מותחים לפעמים את החבל עד הקצה, מה שאמנם עשוי לגרום לנו לעשייה מוגברת וחיונית, אך יחד עם זאת אנו גם באופן כזה או אחר – פוגעים בבריאותנו. אם נצטרך לעבוד 16 שעות ביממה בכדי לכסות החזרי משכנתאות, הרי שדרשני.

זכרו, הכסף שאתם מוציאים מהכיס על שכירויות, בסופו של דבר יסתכם לכדי סכומים של דירות. מומלץ לשקול טוב צעדים כלכליים ולהתחיל להתעניין בתנאי המשכנתאות השונות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא