חדש בקורונה: משלוח תרופות עד לבית הלקוח – כל הפרטים

שנת 2020 הולכת להיות השנה שכולנו נזכור בתור שנת "הבידוד החברתי". את ההתפתחות של נגיף קורונה אף אחד לא הצליח לצפות מראש, לא כל שכן להתכונן לבוא ולהשפעות שלו על החיים של כולנו. יחד עם זאת, כמעט באבחה אחת השתנו אורחות החיים החברתיים שלנו ונכנסנו למצב מגננה בריאותית קיצוני. בראש ובראשונה עובדים האנשים שנמצאים בסיכון בריאותי, ונדרשים לשמור בצורה אבסולוטית על בידוד מהחברה, למרות המצב הרפואי הקשה שלהם. וכדי לעזור בדיוק לאותה לאוכלוסיות נוצרו במהירות יחסית, שירותים שמקשרים בין קופות החולים ובתי המרקחת לבין החולים שנמצאים בביתם. זאת כמובן כדי להעביר תרופות בשליחויות מהירות ובטוחות, אל ביתם של אוכלוסיות בסיכון מבלי לגרום להם להתחכך ולהיחשף להשפעות של נגיף קורונה, כאשר הם מגיעים לבית המרקחת לרכוש תרופות.

 

חלוקת תרופות עד הבית – במיוחד לאוכלוסיית הגיל השלישי

תהליך העיבוד של משלוח תרופות עד לבית הלקוח מבוסס על ארבעה שלבי עבודה היקרים שחשוב להכיר:

 

פירוט מלא של התרופות אותן אתם צורכים

יש להפיק טופס או אישור רפואי מרופא המשפחה או הרופא המטפל, אשר מכיל את פירות המצב הרפואי שלכם ואת האבחנות הקיימות. טופס זה יכול לשמש לכם לאישור במקרה ויש תקלה כלשהי בין הגורמים השונים בתהליך.

 

אישורים רפואיים נדרשים לתרופות מיוחדות

מומלץ להנפיק מרשמים מיוחדים לתרופות אותן לא כל אחד יכול לרכוש בבית המרקחת, ולידע את קופת החולים על המצב המיוחד שלכם כדי שהם יוכלו להנפיק את התרופות גם לשליח חיצוני.

 

תקשורת עם בית המרחקת הקרוב לבית

כאשר יש לכם ביד את כל האישורים הנדרשים לטיפול במשלוח התרופות, התקשרו עם בית המרקחת כדי לבצע הזמנה טלפונית ולבקש מהם שיכינו את התרופות הנדרשות לכם לקראת בואו של השליח. מומלץ לתאם את הזמן הכנה של המשלוח ישירות אל מול חברת השליחויות כדי למנוע אי הבנות או תקלות בדרך.

 

משלוח שמתואם בדיוק לשעה הדרושה שלכם

צוות דיל דליברי חברת משלוחים יאפשר לכם לקבל את התרופות הנחוצות לכם במהירות, עד לדלת הבית. אנו נתאם אתכם את השעה המדויקת בה החבילה תגיע לבית שלכם, וכך לא תהיו מופתעים או תצאו בדיוק לסיבוב ההתאווררות היומי (למרות שהוא מאוד חשוב ונחוץ בימים אלו).

 

משלוח שהוא כל כולו לטובתכם

קו המחשבה שמנחה חברות שילוח בימים אלה, הוא קודם כל קו מחשבה חברתי. חשוב לנו לעזור לכל אחד ואחת מאותם האנשים שלא יכולים לצאת מפתח הבית שלהם, ולאפשר להם לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית, גם לאור המגבלות הנוכחיות. ולכן אנו צריכים לקחת כל הזמנה של חלוקת תרופות בימי הקורונה, בשיא הרצינות ואחריות ולהביא אותה על דלת הבית שלכם, תוך שימוש באמצעי מגן ועמידה בכל דרישות הריחוק החברתי.

 

קופסה של כדורים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא