סוגי החלקות אורגניות שכדאי להכיר

החלקות שיער כבשו את ליבן של אלפי בנות שהחלום שלהן מילדות היה שיער חלק.

תחילה הייתה החלקה אחת, כיום יש המון סוגי החלקות! כל סוג מכיל תרכובות וחומרים לעיתים כימים ולעיתים אורגניים, אך המטרה של כולן זהה – להפוך את השיער שלכן לחלק ומלא חיוניות.

אם את מתלבטת איזו סוג החלקה מתאים לך, המאמר הזה במיוחד בשבילך.

 

החלקה אורגנית

החלקה אורגנית מבוססת על חומרים טבעיים, ולא מכילה חומרים כימים כלל. מה שגורם לה להיחשב להחלקה הכי בריאה לשיער. תרכובת ההחלקה מכילה חומצת שומן, שמן ארגן, שמן דקל, חומצת אמינו, חלבונים ותמצית קקאו ובתוספת עוד כמה חומרים היא משקמת את השערה, מזינה אותה וגורמת לשיער להיות גמיש, חלק ומבריק.

אז למי החלקה אורגנית מתאימה?

בעיקרון היא מתאימה לכל סוגי השיער, בין אם הוא מתולתל, מקורזל, נפוח או גלי.
אם השיער שלכן סבל ונפגע כתוצאה מהחלקות קודמות\ צבע אפילו רצוי ומומלץ לעשות את ההחלקה הזו, הפורמולה שממנו מורכבת תרכובת ההחלקה חודרת אל השערה ומבריאה אותו.

 

החלקת קראטין

גם החלקת קראטין אינה כוללת הליך כימי ולכן נחשבת גם היא כבריאה יותר לשיער. החלקת קראטין היא למעשה תרכובת שמאפשרת לעצב את השיער מחדש באמצעות מכשירי חימום. הליך ההחלקה דומה במידה מסויימת להליך צביעת השיער, תחילה מורחים את הפורמולה של ההחלקה על כל חלקי השיער, ומשאירים אותו בין חצי שעה לשעה. לאחר מכן שוטפים היטב את השיער ומסירים ממנו את החומר, ולבסוף מחליקים את השיער בקפידה.
למי החלקת קראטין מתאימה?
החלקת קראטין גם היא מתאימה להמון סוגי שיער למעט מקרים ספציפים שעליהם הספר ימליץ לא לבצע את ההחלקה הזו. מה שכן היא מתאימה גם לבנות שביצעו החלקה יפנית בעבר, או שיש להן שיער צבוע.

 

החלקה יפנית

נקראת על שם ממציאי הפורמולה, היפנים! תפקידה של תרכובת החלקה זו היא לפתוח קשרים כימים של הקרטין ולמעשה תרכובת ההחלקה בונה מבנה שיערה חדש וחלק.
הליך ההחלקה היפנית הוא הארוך ביותר והוא כולל בתוכו שלושה שלבים, הראשון הוא כמובן כמו בהחלקת הקראטין מריחת החומר על השיער, לאחר מכן, מחליקים את השיער באמצעות מחליק שיער חשמלי, ולבסוף מורחים חומר נוסף שתפקידו לקבע ולאטום את הפרומולה בשיער.
החלקה יפנית היא יותר מסיבית וכימית ועל כן היא מתאימה לבנות בעלות שיער עבה ובריא.

מקווים שהמדריך החלקות הקצר שלנו הביא לכן תועלת ועזר לכן להבחין בין ההחלקות השונות ובכך לבחור את ההחלקה המתאימה ביותר עבורכן. חשוב לציין שהמאמר לא מחליף דעה של איש מקצוע שנוגע ורואה את השיער שלכן ומבין מה מתאים לו ויפיק את התוצאה הכי טובה עבורכן. שימרו על השיער שלכן ותנו רק לטובים ביותר לגעת בו!

 

ספרית מקצועית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא