צחצוח שיניים: כך עושים את זה נכון ושומרים על פה בריא

משפחות רבות בישראל נאבקות עם נושא צחצוח השיניים. בין אם אתם מדרום הארץ, או מהצפון, מתל אביב, מקיבוץ דליה, או מפתח תקווה, גם אתם ודאי מוצאים את עצמכם במלחמה בלתי פוסקת עם הילדים ועם עצמכם – לשמור על שגרה הולמת לשמירה על היגיינת הפה.

יש כמה כללים לשמירה על בריאות השיניים, הראשונים והבסיסיים שבהם – כיצד לצחצח נכון. אם גם אתם חוששים שאתם לא עושים מספיק כדי לשמור על בריאות השיניים שלכם ושל ילדיכם – המשיכו לקרא.

 

4 טיפים מועילים במיוחד לשמירה על בריאות הפה

  1. הכל מתחיל בתזונה – זכרו שיש מאכלים שמזיקים מאוד לשיניים, כמו ממתקים וחטיפים. מתוך כל המאכלים השייכים לקבוצה הזו, המזיקים ביותר הם אלה שנדבקים לשיניים, כך שדווקא חטיפים מלוחים, כמו תפוצ'יפס ובמבה, שנדבקים לשיניים ומכילים פחמימות ריקות, עלולים להזיק יותר ממאכלים מתוקים, שאינם נדבקים לשיניים.
  2. שיננית – הגיעו לביקורים קבועים לפחות פעמיים בשנה, אצל השיננית – לצורך ניקוי הפה מעששת, מה שיפחית משמעותית את הסיכוי להתפתחות חורים בשיניים.
  3. לכו להיבדק אצל רופא שיניים מקצועי – ביקור תקופתי אצל רופא שיניים הוא חובה, כדי לוודא שאין לכם חורים ואם יש לכם חורים – לטפל בהם בהקדם האפשרי, כדי למנוע החמרה של המצב.
  4. מצאו מרפאה לטיפולי שיניים קרובה למקום מגוריכם, כדי להפוך את הביקורים לקלים ונוחים. אם אין לכם מרפאה כזו בישוב שלכם – הגיעו לישוב הסמוך ביותר. לדוגמה: אם אתם גרים בנווה ירק למשל, ייתכן שיהיה לכם נוח להגיע למרפאה בפתח תקווה וכן הלאה.

 

 

תושבי פתח תקווה כבר יודעים שרופא שיניים טוב מחפשים רק ב-B144

 

7 טיפים חשובים לצחצוח שיניים נכון

  1. הקפידו להחליף את מברשת השיניים כל 3 חודשים
  2. השתמשו במברשת שיניים חשמלית – היא מקלה על הצחצוח והופכת אותו ליעיל יותר
  3. צחצחו בתחילה ללא משחה ורק אחרי שתעברו על כל הפה עם מברשת נקיה, הוסיפו משחת שיניים וצחצחו שוב.
  4. בחרו מברשת שיניים עם סיבים נעימים ורכים, שקל להחזיק אותה ונוח להשתמש בה. הקפידו על גודל מתאים של המברשת לחלל הפה.
  5. צחצחו לפחות פעמיים ביום – החומרים הפעילים במשחת השיניים מגינים על הפה שלכם לכמה שעות בלבד ולכן הפעולה שלהם יעילה רק אם מצחצחים לפחות פעמיים ביום.
  6. הקפידו לצחצח למשך 2 דקות מלאות – השתמשו בשעון ליתר ביטחון.
  7. השתמשו באמצעים משלימים לטיפול מלא בפה ולהשלמת הפעולה של מברשת השיניים – חוט דנטלי, קיסמים וכן הלאה.

צחצוח שיניים

לסיכום – הכל מתחיל בחינוך

בסופו של דבר, הילדים שלכם תלויים בכם לשמירה על היגיינת הפה, אך כשהם יגדלו – הם יהפכו למבוגרים השומרים על בריאותם – רק אם תחנכו אותם לעשות כך. הקפידו לחנך את ילדיכם לשמירה על בריאותם בכלל ובריאות הפה בפרט.

בין אם אתם תושבי השרון, או הערבה, קריית שמונה, פתח תקווה, או אילת – מצאו מרפאת שיניים טובה וקרובה, הקפידו לקנות מברשות שיניים איכותיות ונוחות ולצחצח לפחות פעמיים ביום – כדי שתישארו בריאים ושמחים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא