האם אפשר לרדת במשקל מהר?

כמה פעמים ראיתם פרסומות שמבטיחות ירידה מהירה במשקל? אולי אלו בדיוק ה-3 קילו שנותרו לי כדי להיכנס לג'ינס או רק עוד כמה קילוגרמים לקראת החתונה, כולנו היינו שם.  ההצעות האלו מפתות במיוחד עבור אלו הנאבקים במשקל עודף ומחפשים פתרונות מהירים, מה שלא מספרים לכם זה מה יקרה אחרי הירידה המהירה. כל הסכנות וההמלצות במאמר הבא.

 

מה זה בכלל דיאטה מהירה?

דיאטה מהירה מתייחסת לתהליך הפחתה קלורית משמעותי שמתבצע בבת אחת ולא בהדרגה. פעמים רבות דיאטה מהירה תאפשר אכילה של מזונות מסוג מסוים בלבד ותגביל עד תאסור אכילה של מזונות אחרים. דיאטת כרוב, דיאטת לימון, דיאטת תפוחים ירוקים –  כל אלו דוגמאות לדיאטות מפורסמות הקיימות בשוק ומפתות לעיתים קרובות בגלל ההצלחה המהירה שהן מייצרות. דיאטת "כאסח"  מייצרת תהליך הרזייה מיידי בגוף מפני שהיא מייצרת חסך קלורי משמעותי שמוביל לשריפה מיידית של מאגרי השומן והשריר בגוף והאטת תהליך חילוף החומרים. אין פלא שצמצום קלורי רציני מייצר ירידה רצינית במשקל.

 

אם אני מרזה מה רע בזה?

האטת חילוף החומרים ושריפת מאגרי השריר בגוף בעצם מכניס את הגוף שלנו למצוקה, כאשר תהליך הירידה במשקל לא נעשה באופן מבוקר, הדרגתי ואיטי, הגוף לא מתמודד בצורה מיטבית עם הצריכה הקלורית שלנו ובעצם מנסה להגן על עצמו, מה שמוביל בסופו של דבר לשיבוש תחושת הרעב והשובע ולעלייה חזרה במשקל.

 

איך בוחרים דיאטה נכונה?

כאשר רוצים לרדת במשקל חשוב מאוד לבחור דיאטה שניתן להתמיד בה לאורך זמן. דיאטות מצומצמות מאוד לרוב מחזיקות מעמד זמן קצר בלבד מפני שלרוב האנשים קשה מאוד להתמיד בהן.

 

גיוון ואיזון

חשוב לבחור בדיאטה שכוללת את כלל אבות המזון, מאפשרת שליטה בתחושות הרעב ומאפשרת פתרונות שתואמים את סגנון החיים שלכם וניתן לשלבה בתוכן באופן טבעי. תזונה מאוזנת ומבוקרת היא הפתרון הטוב ביותר למשקל עודף ושמירה על משקל מאוזן לאורך זמן.

 

דיאטת הלחם של אולגה רז

דוגמא לדיאטה מאוזנת ומבוקרת היא דיאטת הלחם של אולגה רז, במהלך הדיאטה אוכלים כל 3-4 שעות ומצליחים להפחית ולנהל בשליטה את תחושת הרעב לאורך היום, אוכלים מזונות מגוונים ובריאים ושומרים על קצב חילוף החומרים הטבעי. בעזרת הדיאטה ניתן לרדת במשקל בצורה מאוזנת ובריאה ולשפר את הבריאות הכללית פלאים.

 

לא ליפול בפח

אמנם ישנן דיאטות מהירות שמבטיחות לנו שינוייים דרמטיים ומפתים במהירות ובקלות.  אך עלינו לזכור כי הבריאות שלנו היא הדבר החשוב ביותר ורק בעזרת דיאטה נכונה שמותאמת לגוף שלנו ולסגנון חיינו נצליח להתמיד ולחולל שינוי. דיאטה נכונה היא כזאת שמשלבת את מגוון אבות המזון, מאפשרת שליטה בתחושות הרעב ומובילה לירידה הדרגתית במשקל.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא