איזה שאלות לשאול את המנתח?

מתכננת לבצע בקרוב ניתוח הגדלת חזה או הרמה? להלן כמה שאלות חשובות ביותר אותן יש לשאול בטרם מתחילים את הניתוח.

ניתוח הגדלת והרמת חזה – מה צריך לדעת?

ניתוח הגדלת חזה, הרמת חזה נחשב לאחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעשור האחרון, וזאת לאור העובדה כי מדה שנה אלפי נשים מבקשות לעבור את ההליך בכדי לשפר את הביטחון העצמי ולהחזיר את הדימוי העצמי לכפי שהיה. יתרה מכך, לאור הביקוש הרב לסוג הניתוח הזה ניתן לראות כי ישנם לא מעט מנתחים אשר עוסקים בתחום, ועל כן חשוב מאוד לבחור במנתח מוביל אשר ידע לבצע את ההליך בצורה הטובה ביותר אשר מותאמת לפרופורציה של האישה, כפי שמסביר ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. ע"פ ד"ר ברודובסקי, נשים רבות סבורות כי הן צריכות לבצע רק ניתוח של הרמה או הגדלה, לעיתים מבלי לחשוב את ההשלכות האסתטיות העתידיות. על כן, ישנן לא מעט שאלות אשר אותן יש לשאול בטרם מתחילים את ההליך, ולהלן כמה מהן.

אישה מסבירה

שאלות חשובות לשאול את המנתח לפני ניתוח הרמה והגדלת חזה

  • גודל השתלים – כיום ישנו טווח רחב של שתלים אשר ניתנים להשתלה, באיכות יוצאת מגדר הרגיל. לאור העובדה כי רוב הנשים מעוניינות בחזה גדול באופן יחסי, חשוב לשאול מאוד את המנתח מהן השתלים אשר יהיו בפרופורציות הטובות ביותר לגוף, כמו גם האם מדובר בשתלי סילקון או שתלים מסוג אחר, וזאת לאור העובדה כי כיום ישנם לא מעט סוגים של שתלים אשר מושתלים בניתוח של הגדלת חזה, כמו גם הרמה.
  • זמן התאוששות – אחת השאלות החשובות ביותר אותן יש לשאול את המנתח טמונה בזמן ההתאוששות. במידה ואת עומדת לעבור ניתוח הגדלה והרמה במקביל, במדובר בזמן התאוששות ניכר אשר מצריך לעיתים לקיחה של חופש מהעובדה למנוחה. לכן, בדקי עם המנתח כמה זמן ייקח להתאושש מהניתוח, ומתי תוכלי לחזור לאורח חיים פעיל.
  • מיקום הניתוח – ישנם מנתחים אשר מבצעים את הניתוח בבתי חולים ציבוריים או בקליניקות פרטיות. על כן, בדקי היטב כי המקום בו מתבצע הניתוח הוא מקום מוכר וסטרילי אשר סמוך למקום מגורייך, וזאת על מנת שתוכלי לחזור לזמן מנוחה בבית בהקדם האפשרי.
  • משככי כאבים – אין כל ספק כי ביצוע ניתוח של הגדלת והרמת חזה הוא ניתוח לא פשוט, אשר בגינו ניתן לחוש לא מעט כאבים. על כן, בעת פגישת הייעוץ עם המנתח בדקי היטב כי הוא יכול להעניק לך משככי כאבים איכותיים וטובים כמו גם צוות טיפולי אשר כולל אחות צמודה אשר תלווה אותך החל מהשלב הראשון בטרם מתחיל הניתוח ועד לאחר זמן השחרור הביתה, בתום תקופת ההתאוששות. מעוניינת לקבל מידע נוסף? צרי קשר במספר 037208880.
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא