3 סוגי טיפולי פנים – למה לעשות אותם

כולנו מכירים את החוויה הכיפית של טיפול פנים, ללכת לקוסמטיקאית ולהיכנס לבועת הירגעות, למרוח קרמים נעימים על הפנים, מסאז' לעור, לצד פעולות מעט פחות נעימות כמו הוצאת שחורים.

החוויה הזו מסכמת את שתי המטרות העיקריות של טיפולי פנים – להעשיר את העור ולטפח אותו לצד טיפול בבעיות ספציפיות (כתמים על העור, אקנה, שחורים).

אם כן – אילו סוגי טיפולי פנים ישנם, מה המטרות שלהם, ומה החוויה שהם מעניקים? על השאלות האלו אנסה לענות בתמציתיות במאמר הזה.

 

טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפול פנים שהתמחותו באנטי אייג'ינג כוללים טכניקות שונות להצערת העור. זהו זן כולל של טיפולים שונים שכול תפקידם הוא הנעה של תאי ושכבות העור על מנת לייצר מראה חדש של העור תוך התמודדות עם התאים המתים והישנים.

מטרתם של הטיפולים הללו הוא לעשות כל מה שניתן על מנת להאט את הזדקנותו של העור. מרבית הנזקים שיוצרים מראה של עור מבוגר יותר קשורים באורח החיים שלנו – חשיפה לשמש, תזונה ושינה. כמובן שטיפול כזה דורש שינוי משמעותי באורח החיים, הטיפולים עצמם מתמקדים כמובן בתוצאות עצמן.

בימינו יש מכשירים חדשניים שמסייעים להתאים את הטיפול המדויק לסוג העור, לגיל ולחשיפה לשמש. הטיפולים השונים יכולים לסייע, בהתאם לשימוש בתכשירים יומיומיים שלרוב הקוסמטיקאית נותנת על מנת לשפר ולתחזק את התוצאות של הטיפול.

 

טיפול באקנה

האקנה תופס גם בני נוער וגם אנשים רבים בגילאים מתקדמים. ישנן שיטות רבות כיצד לטפל בו ביעילות המיטבית, השיטות השונות יוצרות מראה של עור חלק ומונעות היווצרות של צלקות שלעיתים עלולות להיווצר מטיפול לא נכון באקנה.

גם כאשר מדבור באקנה, ישנם מצבים שונים שדורשים טיפול שונה, שכן עור שומני לעומת עור יבש, גיל המטופל ועוד רלוונטיים מאוד להתאמת הטיפול המתאים ביותר למטופלים. גם כאן, על מנת למזער את נזקיו של האקנה דרוש שינוי יותר משמעותי באורח החיים, כזה שקוסמטיקאית שמתמחה בסוגי טיפולים מן הסוג הזה תדע להמליץ.

 

טיפול פיגמנטציה

פיגמנטציה היא מצב שבו נוצר גוון לא אחיד של העור בכך שעל העור צצים כתמים בגווני חום. ישנם סוגים שונים של פיגמנטציה וחשוב להבחין בין הסוגים השונים על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר לסוג העור שיש לך.

כל סוגי הפיגמנטציה קשורים בין היתר לחשיפה לשמש ולכן מהותי לצמצם את החשיפה לשמש. הטיפול יכלול קרמים שונים, פילינג מכל מיני זנים שיסייעו בהכנסה של חומרים שונים שמזרזים את פעילות השיקום של העור.

 

סיכום

לכל טיפול פנים יש מטרות שונות ועל מנת שהטיפול יהיה הטוב ביותר שניתן כדאי למקסם את היעילות של הטיפול למטופל. חשוב במיוחד לשים לב לאיזה קוסמטיקאית הולכים ושהיא מתמחה בדיוק בבעיות שיש לך – קוסמטיקאית טובה היא המפתח, היא מכירה את הטיפולים והטכנולוגיות השונות שיתאימו לך בדיוק.

 

אישה עם מסכה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא