שליחה לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים

הרבה נהגים זומנו למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, מסיבות שונות, לבדיקה רפואית.

פעמים רבות על מנת לחדש את הרישיון או כדי לקבל רישיון נהיגה לרכב ציבורי.

אפרט בהמשך המאמר מהן הסיבות שבגינן נשלחים לבדיקות במכון.

גם אם אתם מעוניינים לחדש רישיון או להוציא רישיון נהיגה ציבורי, לא בטוח שתעשו את אותן הבדיקות הרפואיות כמו החברים שלכם – הבחינות הן אישיות, הן תלויות בתיק האישי ובעבר התעבורתי שלכם. תוצאות הבדיקה הן משמעותיות מאוד שכן הרופאים יכולים לשלול את הרישיון שלכם. ועדיין, ניתן להתכונן לבחינות הללו על מנת להגביר את הסיכויים לעבור !

המטרה של הבדיקות היא להקטין את כמות תאונות הדרכים. לכן, המכון הרפואי לא יחדש את יאשר מתן רישיון נהיגה למי שנראה להם שיכול להיות מסוכן או להגביר את מספר תאונות הדרכים. לצערנו, בעקבות המטרה הזו, ישנן פעמים רבות בהן ישנן טעויות מצערות ולא ניתן רישיון נהיגה לאנשים כשירים לחלוטין ומאפשרים לנהגים שאינם כשירים רישיון.

 

את מי מזמנים לבדיקה ?

ישנם סוגים רבים של מופנים לבדיקות כשרות רפואית אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. סוג נפוץ מאוד הוא נהגים המבקשים רישיון נהיגה ציבורי או נהיגה לרכב כבד. עברייני תנועה מסוימים יהיו מופנים לבדיקות במכון במטרה לראות שהם כשירים לשוב ולנהוג. מי שמורשע בעבירות שונות הקשורות לסמים ואלכוהול יהיה צריך להוכיח את חוסר הסכנה שלו.

ישנם עוד סוגים רבים יחסית של פונים – מי שמופנים על ידי הרשויות השונות לבדיקה, בין אם בית המשפט, הביטוח הלאומי, מי שהגיע לגיל המתאים או לכל מי שהחוק מחייב (פקודת התעבורה).

 

איזה סוג של בדיקות נוספות בוחנים ?

למזומנים לבדיקות כשרות רפואית במכון הרפואי מבוצעים סוגים שונים של בדיקות. החל מן הבדיקות הרגילות יותר – בדיקות עיניים, בדיקות אורתופדיות, בדיקות נוירולוגיות שונות ובחינה של היבטים פיזיולוגיים מסוימים.

בהתאם לסיבת הזימון, רשאים צוות המכון גם לבצע בדיקות נפשיות מסוימות, על דרך שיחה עם פסיכולוג עם פסיכיאטר.

 

האם הבדיקות הנוספות האלו עולות כסף ?

האגרה שמשולמת על הבדיקה משתנה משנה לשנה ובהתאם לסוגי הבחינות. בחינת הכשרות הרגילה עולה שש מאות וארבעים שקלים.

 

כיצד ניתן להתכונן לבדיקות אלו ?

ככל שישנו חשש, של מי שזומן לבדיקה שהוא לא יוכל לעבור אותה, ניתן להיעזר במשרד עורכי דין שמתמחה בכך. משרד עורכי דין תעבורה ערן עקראוי ושות' מכינים לבדיקות הללו כבר שנים ומלווים בתהליכים הללו אנשים רבים ויודעים להעניק ייעוץ מדויק והכנה לפני הבדיקה. ההכנה יכולה לכלול עיון מקדים בתיק הרפואי, הכנה לשיחה הפסיכולוגית, תיאור מדויק יותר של מה שהולך להיות בבדיקות במכון, סימולציות שונות וכל מה שנדרש על מנת להכין את הלקוח ברמה המיטבית לקראת הבחינה שעלולה להיות מלחיצה.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא