תאילנד בזמן הקורונה

אחד היעדים אשר מככבים ברשימת המדינות האהובות ביותר על התייר הישראלי, היא לא אחרת מאשר ממלכת תאילנד, או בשמה הקודם – סיאם.

מדובר באחד היעדים האקזוטיים אשר מושכים אליהם מדי שנה תיירים רבים מרחבי העולם והיות וכרטיס הטיסה איננו יקר במיוחד (עומד על כ-600 דולרים גם בשיא עונת התיירות) והמחייה יכולה להיות זולה למדי גם מבלי לוותר על מיני תענוגות – מדובר על חופשה מהחלומות שכדאי לכל אחד מאיתנו לחוות לפחות פעם בחייו.

בתאילנד יש הכל מהכל והיא מתאימה לטיולי תרמילאים, זוגות בירח דבש, פנסיונרים ומשפחות עם ילדים קטנים. האוכל בה מצוין, היא מציעה אטרקציות לכל המשפחה, הנופים עוצרי נשימה וגם מלונות בדרגת 3 ו-4 כוכבים יכולים להיות סופר מפנקים ובמחיר משתלם.

 

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? ובכן, תאילנד היא אכן נפלאה ומי שכבר טייל בה יעיד כי הכל אמת, כך שבעידן הקורונה מדובר באבידה של ממש עבור מי מאיתנו שטרם הספיק לבקר ביעד הנחשק.

עם פרוץ המגפה, לאחר שהחלו לצוץ בממלכה חולי קורונה מאומתים, הוחלט בחודש מרץ על סגר אווירי ויבשתי ומבקרים מן העולם לא הורשו להכנס בשעריה של תאילנד.

צעדים אלו אשר ננקטו יחסית בתחילת התפשטות הוירוס, לצד חיוב עטיית מסיכה בפומבי ותיאוריה לפיה המקומיים חסינים גנטית מפני הוירוס, הובילו לאחוזי תחלואה נמוכים ביותר ונראה היה כי המגיפה המשתוללת ברחבי העולם פסחה על תאילנד והותירה אותה ללא פגע.

אומנם, יתכן והתושבים המקומיים אכן זכו לעליונות גנטית בכל הקשור ל-Covid 19 אך הכלכלה התאילנדית לא ניחנה בכוחות על שכאלה וסגירת הגבולות פגעה באופן קשה למדי במדינה אשר מרבית הכנסותיה מתבססות על עשרות מיליוני התיירים המבקרים בה מדי שנה.

 

בשנת 2019 לבדה ביקרו בתאילנד כ-40 מיליון תיירים מרחבי העולם (מתוכם 0.5% ישראלים, כ-200,000 מבקרים), אלפים רבים מדי יום, כך שניתן רק לנחש את חומרת הפגיעה הכלכלית שנגרמה בעקבות סגירת הגבולות למשך חודשים.

משהבינו מי נגד מי ולאחר שמדינות רבות החלו בחזרה הדרגתית ומדודה לשגרת חיים (חדשה) בצל הקורונה, החליטה תאילנד לפתוח את שעריה למבקרים אך תחת ביקורת נוקשה ושורת הגבלות שנועדו הן למנוע התפשטות חוזרת של המגיפה והן לאושש את הכלכלה המקומית – בין היתר יפתחו תחילה בתי המלון בלבד ואילו האכסניות ישארו סגורות.

מדובר לכאורה בצעד שנועד להבטיח רמת אירוח מסוימת מבחינת הגיינה, אך יחד עם זאת המשמעות היא שרק תיירים אשר יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי כסף גבוהים יגיעו לבקר במדינה, ישיארו בה כסף רב ויסייעו באישוש הכלכלה.

 

מי שלא יכול לחכות ומוכן להפרד ממרשרשיו ובלבד שיעבור את שעריה של תאילנד בבטחה, יצטרך לעמוד בשורת הגבלות בדרכו אל חופשת חלומותיו:

  • נחיתה ישירה בפוקט (את בנגקוק תשמרו לנופש הבא), המחוז שפתח שעריו לתיירים ועל פי נתוני התחלואה בו יוחלט האם לפתוח שערי מחוזות נוספים.
  • שהות של לא פחות מאשר 30 ימים במדינה.
  • בדיקת קורונה עדכנית שלילית.
  • בידוד של 14 ימים באזורים מיוחדים במלונות המוקצים עבור תיירים בבידוד במהלכם תעברו 2 בדיקות קורונה.

 

בתום הבידוד ולאחר שתי בדיקות שליליות לנגיף תוכלו לעזוב את המתחם ולטייל בפוקט היפהפיה. לאחר שבוע תידרשו לעבור בדיקה נוספת (שלישית) ואם תהיה גם היא שלילית, תוכלו לבקר במחוזות נוספים.

נשמע קשוח? אולי. אבל מה זה קצת סבל לקראת חופשת החלומות? כדי להמתיק את הגלולה המרה תשמחו לשמוע כי חלק מאזורי הבידוד יכללו גישה לחוף הים. תהנו!

 

בנגקוק המדהימה ביופיה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא