דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה

דיקור סיני הוא טכניקה עתיקת יומין שמצריכה גם ידע והבנה עמוקה בפיזיולוגיה של גוף המטופל, כך שמומלץ לוודא שאכן אתם בוחרים במטפל דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה והאזור.

דיקור סיני בפתח תקווה

דיקור סיני עידן המודרני

אם בעבר, שיטות הרפואה הסינית הוגדרו כשיטות אלטרנטיביות ומשניות לשיטות הרפואה המערבית, הרי שכיום, רוב הרופאים כבר ממליצים על טיפולים משולבים, והרפואה הסינית כוללת תחומים שונים של טיפולים, המוענקים הן במוסדות הרפואיים המערביים והרשמיים, והן דרך הקליניקות הפרטיות שמנוהלות על ידי אנשי המקצוע אשר רכשו את הניסיון לעסוק בשיטות טיפול אלו. מבין שיטות הטיפול, ניתן למשל למנות את שיטות הדיקור הסיני, שיטת מוקסה, טכניקת טווינה, שימוש בצמחי מרפא, כוסות רוח ועוד. "סיניבאלאנס", קליניקה לרפואה סינית ועבור דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה והסביבה, עוסקת בתחומים אלו של טיפול, ומתגאה ברשימת לקוחות מרוצים אשר מעידים על שיפורים ניכרים במצבים בריאותיים שונים.

בחירת מדקר סיני מומלץ בפתח תקווה

שיטת הדיקור הסיני, נועדה לסייע במצבים בהם אנשים מתמודדים עם מערכת חיסונית מוחלשת, מצבים בהם אנשים חווים אי-אלו כאבים במקומות שונים בגוף, ויש הטוענים אפילו שדיקור סיני מסייע להתמודדות עם מחלות שונות ווירוסים.

הרפואה הסינית מתמקדת רבות בנושא של תזונה, ובקשר שבין תזונה לבין מצבנו הבריאותי, הפיזי ואפילו הרגשי והנפשי. כך שבמידה והואלתם לאתר מטפל דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה ואתם מוכנים לתהליך, זכרו שתמיד גם מומלץ להתמקד בנושא של המזון אותו אתם אוכלים. מדקר סיני מומלץ, הוא מדקר שייתן את דבר-עצתו באשר למרכיבים השונים, שמרכיבים את התמונה המלאה של רפואה סינית. אמנם, דיקור סיני הוא דרך נפלאה עבור טיפול במקרים כאלו ואחרים, אך יחד עם הדיקור, קיימים אספקטים נוספים שיש להתחשב בהם ולייחס להם את החשיבות הנכונה.

אז במה עוד מתמקדים?

במהלך דיקור סיני, קיימת התחשבות ב-350 נקודות שונות בגוף. אמנם, כמובן שלא כל טיפול מצריך נגיעה והתמקדות בכל 350 הנקודות, אך באופן כללי, יש לזכור שהדיקור הסיני מתמקד בנקודות רבות מאוד, שבעת דיקורן, עשויה להתרחש השפעה ישירה על המצב הבריאותי שלנו, על המצב הרגשי וכו'. כבר למעלה מאלפיים שנים שהרפואה הסינית ממוקדת בדיקור סיני ובשיטות נוספות עבור הסרת חסימות של אנרגיה וטיפול במצבים פיזיולוגיים שונים, אך אם הייתה דרישה לסכם את מהות הרפואה הסינית במשפט אחד, הרי שהמשפט היה: "השבת האיזון לגוף שלנו". מטפל אשר מעניק דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה ובכל אזור אחר בארץ, הוא כמובן מטפל אשר יידע למקד אתכם בסוגיות חשובות נוספות, מלבד הדיקור הסיני – אותו תעברו אצל המטפל.

באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע כזה או אחר, בהחלט כדאי לציין שמטופלים רבים מעידים על שיפור ניכר בתחושתם, כבר לאחר מספר טיפולים ראשוניים באמצעות דיקור סיני. יש סיבה מדוע בחלוף השנים, הדיקור הסיני הלך ונעשה פופולארי יותר ויותר, כנראה שמיליארד סינים לא טועים, ואם כל העולם כבר הולך בשיטותיהם, כנראה שהרפואה הסינית היא כאן בכדי להישאר עוד שנים רבות קדימה.

דיקור סיני מומלץ ע"י שי לביא

לאחר עשור של אימונים באומנויות לחימה שונות, בחר שי לביא, מטפל מוסמך על ידי מכללת רידמן ת"א, אף להעמיק עוד יותר את החיבור שלו לגוף האדם, וללמוד כיצד לסייע באמצעות הרפואה הסינית.

שי לביא, מטפל דיקור סיני מומלץ בפתח תקווה ובחלקים אחרים של הארץ, מעניק מכלול-טיפולי מדויק שכולל ידע רב, יכולות אנליטיות לשם הצלבות של חלקיקי מידע שונים, הכרה ובקיאות עמוקה בסוגי תסמינים שונים בגוף האדם ועוד. שי לביא מספק את הערך המוסף למטופל, באופן בו הוא מקיים התבוננות מאוד עמוקה על אופי זרימת האנרגיה בגוף המטופל, ומדייק את דרכי הטיפול האידיאליות עבור האדם העומד מולו.

היות ומדובר בגוף שלנו, בנפש ובאופן בו אנחנו חשים ומרגישים, מומלץ להתעכב על בחירת המטפל שלכם ברפואה סינית, לוודא את הסמכותיו ולהיות בטוחים שבחרתם באיש המקצוע הנכון עבור הסיוע הנדרש. במידה ובחרתם נכון, אתם עשויים להרגיש שיפור משמעותי בתחושתכם כבר לאחר מספר מועט של טיפולים.

בחרו נכון, כבדו את הגוף שלכם והעניקו לו את הסיוע האידיאלי ביותר שתוכלו לאתר.

טווח המחירים עבור דיקור סיני בפתח תקווה

טווח המחירים תלוי בשיטת הטיפול, ניסיון המדקר, התעודות שלו והקליניקה שברשותו. לאחר השוואת מחירים של מספר קליניקות בפתח תקווה מצאנו שטיפול חד פעמי עבור דיקור סיני נע בין טווח של 200 – 450 ש"ח.

בנוסף, המדקרים השונים המליצו על סדרת טיפולים ולא טיפול אחד. לטענתם, לסדרת טיפולים יש השפעה מיטבית יותר לאורך זמן והיא יכולה לסייע לבצע שינוי מהותי. בנוסף, עלות סדרת טיפולים בדרך כלל מורידה את המחיר עבור טיפול בודד.

לטיפים נוספים על: איך לשמור על הבריאות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא