מחקרים בריאותיים קובעים : זה מספר הפעמים שמומלץ לעשות סקס בשבוע

אם חשבתם לרגע האם יש קשר בין קיום יחסי מין לבין המצב הבריאותי שלכם, אז האמת היא כי אין שום קשר ישיר, זאת אומרת שאם לא תקיימו יחסי מין לא אומר שתחלו ביותר מחלות, או תהיו חשופים למחלות אחרות.

אבל העניין שהוא שסקס אכן יכול לחשוף אתכם למחלות, אלא אם לא עושים את זה עם אמצעי מניעה ועם האנשים הנכונים, אז להכריז כי סקס משפר וטוב לבריאות זאת קלישאה שאין בה אמת.

 

אבל יש דברים אחרים שסקס יכול להועיל לכם

סקס פעם בשבוע יכול לשפר את רמת האושר שלכם, הרבה מאוד מחקרים הוכיחו גם שאם תקיימו יותר יחסי מין בשבוע רמת האושר לא תעלה יותר, כלומר אלו שמקיימים יחסי מין כל יום מאושרים באותה מידה כמו זוגות אשר מקיימים יחסי מין פעם בשבוע.

אבל רגע אחד לפני שאתם מזנקים למיטה או אולי מוותרים על התענוג בגלל שכבר קיימתם יחסי מין אתמול או לפני כמה ימים בודדים, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת.

 

סקס תורם יותר מכסף

הרבה מאוד מחקרים הראו שקיום יחסי מין תורם לאושר הרבה יותר כסף, כלומר גם אם יש לכם המון כסף, אלו שמקיימים יחסי מין בתדירות של לפחות פעם בשבוע גם יהיו מוכנים לוותר על עוד כסף בתמורה להמשך קיום יחסי המין.

קיום יחסי מין חייב להיעשות בצורה מוגנת

אם אתם נמצאים במערכת יחסים ואתם יודעים עם מי אתם נמצאים, אין ספק שגם במקרה הזה אסור לקחת סיכונים, אבל אם מדובר על נישואין אתם יכולים להיות רגועים, לאלו מכם שאולי מבצעים יחסי מין מזדמנים, חושב מאוד לא להקל ראש בנושא ולעשות זאת רק עם שימוש באמצעי מניעה ושמירה איכותיים שיגנו עליכם מפני הסיכוי להידבק במחלות מין.

גבר ואישה

 

החישבה של גברים ונשים על סקס

כאן הדעות חלוקות (אולי בגלל שגבר כותב את השורות האלו שאתם בדיוק קוראים) יש הרבה מאוד גברים שיחשבו לעצמם שמצידם קיום יחסי מין הוא משהו שככל שיעלה גם רמת האושר שלהם תעלה, ואין להם ספק שפעם בשבוע זה בכלל אל מספיק לקיום יחסי מין, אבל הם חוששים מה יהיה מהצד השני.

אז ראשית יש להבין שאין לגברים מה לחשוש, חלק ממערכת יחסים פתוחה הוא גם לדבר עם הצד השני ולהבין ולהתחשב בו, לכן קיום יחסי מין שפותח את המערכת הזוגית גם יגרום לזוג להיות פתוח בהרבה מאוד הקשרים אחרים, יגרום לבני הזוג לדעת להקשיב לצד השני ומעבר לכך גם לשמוע מה שיש לצד השני להגיד על הרבה דברים אחרים שלא קשורים רק לסקס.

אז גברים יקרים, אתם יודעים הרי ששיחות עם נשים זה שמקרב אתכם הכי הרבה לאישה, אז דברו קצת עם הנשים שלכם, אפילו מומלץ להיכנס יחד לתוך חנות סקס ולמצוא משהו משותף ששניכם תולו לגוון להשקיע באינטימיות ולהנות ממנו.

כי שיפור חיי המין זה לא רק להוסיף ויברטור ולחשוב שאתם ממש משפרים את חיי המין, אחרי הכל לויברטור יש תפקיד והוא להחליף את איבר המין הגברי, ובתור גבר א, אחד לא רוצה שוויברטור יחליף אותו.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
פיצה ביתית כמו בפיצריה – טיפים וטריקים

יש משהו מספק בלנגוס בפרוסת פיצה עם קרום פריך, גבינה דביקה ותוספות מאוזנות לחלוטין. בעוד שרבים מאיתנו נהנים לבקר בפיצריות בשביל אותה חוויה אותנטית, זה בהחלט אפשרי לשחזר את הפיצה

המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט
למבוגרים
המידע על המרכיב הפעיל של קמגרה: סילדנפיל ציטראט

סילדנפיל ציטראט, המרכיב הפעיל בקמגרה, הוא תרכובת מהפכנית ששינתה את הטיפול בבעיות זיקפה (ED) והביאה תקווה למיליוני גברים ברחבי העולם. עם יעילותו ופרופיל הבטיחות יוצא הדופן שלו, סילדנפיל ציטראט הפך

עורך דין דיני עבודה
כללי
מהי התנכלות ומה אפשר לעשות בנידון?

רק אלו שסבלו מהתנכלות, יוכלו להעיד כמה התופעה הזאת קשה, מכוערת ומצלקת. כמו כן, התופעה אף מועצמת בהשלכותיה כאשר היא נעשית במסגרת העבודה. באופן הזה, אלו שמגיעים לעבודה כדי להביא